حرکت کاروان‌های شادی در روز نیمه شعبان
کد خبر: 3889462
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۹

حرکت کاروان‌های شادی در روز نیمه شعبان

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با بیان اینکه به‌دلیل شیوع کرونا با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم، گفت: کاروان شادی معنوی نیمه شعبان به حرکت درمی‌آید.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، حسین انجم‌شعاع، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز دوشنبه، 18 فروردین‌ماه در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای کرمان که با حضور فدایی، استاندار کرمان برگزار شد، گفت: جشن‌های نیمه شعبان هر ساله در استان بسیار باشکوه برگزار شده است.

وی با بیان اینکه امسال به‌دلیل شیوع بیماری کرونا با محدودیت‌هایی روبه‌رو هستیم، افزود: شب نیمه شعبان از ساعت 20:45 برنامه استغاثه به امام زمان(عج) به‌صورت کشوری برگزار می‌شود.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: در این زمان دعای فرج و زیارت آل یاسین از بلندگوی مساجد پخش می‌شود و بعد از آن نورافشانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کاروان شادی معنوی نیز پیش‌بینی شده که در ایام نیمه شعبان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در این کاروان‌ها خودروهایی با بلندگو در محل شهرک‌های کرمان حضور پیدا کرده و اجرای برنامه و سرود مرتبط با نیمه شعبان دارند و تمام این برنامه‌ها در راستای ترویج فرهنگ مهدویت است.

انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های نیمه شعبان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به دور از هرگونه تجمع انجام می‌شود، تأکید کرد: امیدواریم بتوانیم در ایام نیمه شعبان روحیه شادی و نشاط معنوی را میان مردم ایجاد کنیم.

انتهای پیام
captcha