تولید دستکش برای اقشار در معرض خطر در زرند
کد خبر: 3889457
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

تولید دستکش برای اقشار در معرض خطر در زرند

مدیر آموزش‌و‌پرورش زرند از تولید روزانه ۳۰۰ جفت دستکش یکبار مصرف توسط فرهنگیان و بسیجیان به منظور رفع نیاز اقشار در معرض خطر خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از آموزش و پرورش استان، حسین کاظمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند دیروز یکشنبه، 17 فروردین‌ماه، گفت: 10 نفر از فرهنگیان با مشارکت بسیجیان پایگاه مقاومت ساره روستای محمدآباد در یک حرکت خودجوش اقدام به تولید روزانه 300 جفت دستکش یکبار مصرف در محل تکیه ابوالفضل(ع) این روستا کرده‌اند.

وی افزود: در پی شیوع ویروس کرونا و افزایش مصرف برخی اقلام بهداشتی از جمله ماسک‌های تنفسی و دستکش، فرهنگیان این شهرستان با مشارک بسیج، آستین همت را بالا زدند و با حداقل امکانات به‌منظور جبران کمبود دستکش، در حال تولید این وسیله ضروری هستند تا ضمن کمک به جبران کمبود اقلام بهداشتی به همیاری شهروندان بپیوندند.

کاظمی ضمن قدردانی از این اقدام خیرخواهانه بیان کرد: تولید این نوع محصولات در این شرایط حساس کشور در زمانی که جامعه و مردم به آن نیاز دارند در واقع نوعی کار جهادی است.

مدیر آموزش و پرورش زرند با اشاره به تداوم تولید دستکش توسط فرهنگیان و بسیجیان تصریح کرد: این افراد، تولید دستکش برای پمپ بنزین‌ها، مغازه‌ها، میوه‌فروشی‌ها، نانوایی‌ها و اقشار آسیب‌پذیر این شهرستان را داوطلبانه آغاز کرده‌اند و تا رفع کمبودها این کار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha