تسلیت امام جمعه کرمان برای درگذشت فرزند، همسر و مادر شهید
کد خبر: 3888500
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

تسلیت امام جمعه کرمان برای درگذشت فرزند، همسر و مادر شهید

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان درگذشت زهرا حمیدی‌راوری فرزند شهید «عباس حمیدی»، همسر شهید «محمود تویسرکانی» و مادر شهید «محسن تویسرکانی» را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز چهارشنبه، 13 فروردین‌ماه درگذشت زهرا حمیدی‌راوری فرزند شهید «عباس حمیدی»، همسر شهید «محمود تویسرکانی» و مادر شهید «محسن تویسرکانی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

درگذشت بانوی مکرمه مجاهده حاجیه خانم زهرا حمیدی‌راوری موجب تاثر و تالم اینجانب و همه کسانی است که افتخار آشنایی با این خانواده را داشته‌اند، جهاد با خون و پوست و استخوان این خانواده عجین شده است و در این میان مجاهدت و صبر این بانوی گرانقدر که هم فرزند شهید است و هم همسر و فرزند خود را در راه جهاد فی سبیل‌الله از دست داده است، مجاهدتی بزرگ و صبری جمیل است.

این بانو همواره در مسیر انقلاب اسلامی قدم برداشت و با صبری زینب‌وار همه این فقدان‌ها را تحمل کرد، اما اندکی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب خم به ابرو نداد و عزیزانه و سلحشورانه مقاومت کرد.

از خداوند متعال برای این بانوی فرهیخته، پدر، همسر و فرزند شهیدش آرزوی علو درجات و حشر با اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و برای باز ماندگان صبر جمیل مسئلت دارم.

انتهای پیام
captcha