راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی رفسنجان
کد خبر: 3888391
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴

راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک بسیج دانشجویی رفسنجان

مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان گفت: دانشجویان هر سال ایام عید و تابستان در قالب گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شدند، اما امسال به‌دلیل بیماری کرونا تصمیم بر این گرفته شد که با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک خدمت جهادی‌ خود را از این طریق به مردم ارائه دهد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از بسیج دانشجویی، سیدمحسن مرعشی مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان امروز سه‌شنبه، 12 فروردین ماه گفت: بسیج دانشجویی رفسنجان یک کارگاه تولید ماسک با همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در هنرستان دخترانه مرتضوی راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: چهار کارگاه تولیدی ماسک با همکاری سپاه در شهرستان راه‌اندازی شده که روزانه 2 هزار و 500 عدد ماسک تولید می‌کند که روزهای آینده ظرفیت تولید را افزایش می‌دهیم.

مسئول بسیج دانشجویی رفسنجان تصریح کرد: 60 نفر در این چهار کارگاه‌ مشغول به‌کار هستند، که 30 نفر از دانشجویان دختر و پسر در هنرستان مرتضوی در کارگاه بسیج دانشجویی کار تولید و بسته‌بندی ماسک را انجام می‌دهند.

مرعشی با اشاره به اینکه دانشجویان هر سال ایام عید و تابستان در قالب گروه جهادی به مناطق محروم استان اعزام می‌شدند، بیان کرد: امسال به‌دلیل بیماری کرونا تصمیم بر این گرفته شد که با راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک خدمت جهادی‌ خود را از این طریق به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام
captcha