عدم اجازه ورود و خروج به ۱۴ هزار خودرو در استان کرمان
کد خبر: 3888137
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۵
ناظری اعلام کرد:

عدم اجازه ورود و خروج به ۱۴ هزار خودرو در استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان کرمان از ورود و خروج ۱۴ هزار ۴۷۵ خودوری جلوگیری بعمل آمد و این خودروها به مبداهای خود بازگشت داده شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان امروز دوشنبه، 11 فروردین‌ماه درباره اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان کرمان گفت: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همزمان با سراسر کشور، در ۷۰ نقطه استان کرمان نیز از روز گذشته اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه در ۲ روز گذشته مردم تعامل و همکاری بسیار خوبی با مجریان طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در سطح استان کرمان داشتند افزود: در این طرح مقرر شده است که از ورود افراد غیربومی به شهرستان‌های استان جلوگیری شود و کسانی نیز که ساکن شهرهای مختلف استان کرمان بودند نیز اجازه خروج از شهرها به آنها داده نشد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با تأکید بر اینکه در این طرح تنها کامیون‌های حمل بار لوازم بهداشتی و تانکرهای حامل سوخت می‌توانند از ورودی شهرها خارج شوند تصریح کرد: طی ۴۸ ساعت گذشته از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استان کرمان از ورود و خروج ۱۴ هزار ۴۷۵ خودوری در تمامی ۷۰ نقطه تحت کنترل استان کرمان جلوگیری بعمل آمد و این خودروها به مبداهای خود بازگشت داده شدند.

انتهای پیام
captcha