اقلام اهدایی مقام معظم رهبری بین سیل‌زدگان ریگان توزیع شد
کد خبر: 3887800
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹

اقلام اهدایی مقام معظم رهبری بین سیل‌زدگان ریگان توزیع شد

فرمانده سپاه شهرستان ریگان گفت: از سوی دفترمقام معظم رهبری یک هزار بسته غذایی و پوشاک بین سیل‌زدگان منطقه ده‌رضا در شهرستان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله کرمان، مصطفی دهقانیان، فرمانده سپاه شهرستان ریگان امروز شنبه، 9 فروردین‌ماه، با اشاره به اهدای یک هزار بسته غذایی و پوشاک از سوی دفتر مقام معظم رهبری به سیل‌زدگان ریگان، گفت: این بسته‌ها شامل مواد غذایی و پتو است که بین یک هزار خانوار سیل‌زده ده‌رضا این شهرستان توزیع شد.

وی افزود: این هدایا به همت گروه‌های جهادی در روستاهای سیل‌زده شهرستان ریگان در حال توزیع است.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان بیان کرد: با توجه به سیل اخیر که در منطقه ده‌رضا شهرستان رخ داد، بسیجیان ریگانی در کوتاه‌ترین زمان به منطقه اعزام و نسبت به نجات جان سیل‌زدگان تلاش کردند.

دهقانیان تصریح کرد: همچنین مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال جهت خرید انشعاب آب روستاییان سیل‌زده ده‌رضا و هدایت‌آباد از سوی سپاه ثارالله استان واریز شد که به‌زودی کار خرید انشعاب آب روستاییان انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان ریگان اظهارکرد: اسکان سیل‌زدگان شهرستان انجام و خدمات‌رسانی در منطقه ده‌رضا توسط بسیج در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه سیل در منطقه ده‌رضا خسارات سنگینی به راه این منطقه وارد کرده که سپاه آمادگی جهت ترمیم و اصلاح این محور را دارد، تأکید کرد: به‌زودی کار عمرانی و پیشرفت منطقه نیز انجام خواهد شد و سیل‌بندها و دایک‌های حفاظتی در اطراف ده‌رضا ترمیم خواهد شد.

انتهای پیام
captcha