لزوم آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت
کد خبر: 3887765
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
پورابراهیمی اعلام کرد:

لزوم آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: اولویت ما آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است تا در این شرایط از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند که شاهد سرایت بیماری نباشیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، امروز شنبه، 9 فروردین‌ماه، در بازدید از کارگاه تولید ماسک که به همت بسیج دانشجویی استان دایر شده است، گفت: مجموعه بسیج در استان کرمان برای کمک و همراهی به کادر درمانی در مواجهه با کرونا ویروس فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی از مجموعه‌های مؤثر است که به حوزه توزیع اقلام بهداشتی و تولید لوازم پزشکی مورد نیاز ورود پیدا کرده‌اند، افزود: در مجموع حدود ۱۰ هزار عدد ماسک توسط کارگاه‌های بسیج دانشجویی استان کرمان روزانه تولید می‌شود که با ظرفیت بسیج نواحی و غیره حدود ۳۰ هزار ماسک نیاز روزانه استان کرمان را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی تولید می‌کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۵ هزار لیتر مواد ضد عفونی کننده نیز توسط خیران تهیه شده و در اختیار مناطق مختلف قرار گرفته است ادامه داد: ۱۰۰ هزار ماسک را نیز طریق خیران پیگیری کردیم که بخشی از آنها تحویل و بخشی هم با همکاری بسیج سازندگی در دستور کار است تا در مناطق مختلف شهرستان‌های کرمان و راور و در حاشیه شهرها و مناطق محروم توزیع شوند.

پورابراهیمی افزود: هماهنگی‌ها با شرکت‌های بزرگ صنعتی استان کرمان هم انجام شد و از ظرفیت مصوبات ستاد کرونا هم استفاده کردیم که این منابع در قالب تعهدات شرکت‌ها به استان قلمداد شوند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی توافق با استاندار و معاونان وزیر صمت با سه شرکت بزرگ ملی مس، مجموعه گل گهر و گهر زمین قرار است بخشی از تعهدات آنها به وزارت صمت در ارتباط با حقوق دولتی از طریق پرداخت تعهدات آنها به ستاد استانی کرونا کمک شود گفت: اولویت ما آبرسانی به حاشیه شهر کرمان با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت است تا در این شرایط از آب بهداشتی و سالم برخوردار باشند که شاهد سرایت بیماری نباشیم.

وی گفت: با هماهنگی خیران، وزارت صنعت و معدن و تجارت و ستاد استانی مدیریت کرونا بخشی از کار و مقدمات آن فراهم شده است.

پورابراهیمی با قدردانی از کادر درمانی و پزشکان متعهد که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، بیان کرد: با اقدامات انجام شده در استان کرمان، شرایط مطلوبی را در مقابله با کرونا ویروس داریم و امیدواریم با همکاری شهروندان این شرایط حفظ شود.

انتهای پیام
captcha