اعزام 4 گروه جهادی روحانیون و طلاب بسیج کرمان به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3887635
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
عربپور اعلام کرد:

اعزام 4 گروه جهادی روحانیون و طلاب بسیج کرمان به مناطق سیل‌زده

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان از اعزام 4 گروه جهادی روحانیون و طلاب بسیج استان کرمان به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: این گروه‌ها در کنار کار تبلیغی و آرامش روانی به امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده در سیل مشغول هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علی عربپور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان امروز جمعه، 8 فروردین‌ماه در حاشیه بازدید از منطقه سیل‌زده زهکلوت گفت: از نخستین لحظات وقوع سیل در در استان سپاه استان کرمان در منطقه مستقر شد.

وی با اشاره به بسیج امکانات، نیروها و توان سپاه استان برای کمک به مردم سیل‌زده استان کرمان افزود: در کنار لشکر 41 ثارالله، سپاه نواحی جنوب استان کرمان، تمامی رده‌های سپاه و تیپ ذوالفقار، بسیج و گروه‌های جهادی به ویژه در جنوب استان کرمان به میدان آمدند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان با بیان اینکه اقدامات گسترده و فراوانی توسط سپاه در منطقه در حال انجام است بیان کرد: سپاه و بسیج در کنار لایروبی مناطق سیل‌زده، گندزدایی، ضدعفونی و بهداشت محیط را هم در این مناطق در برنامه دارد.

وی با اشاره به تمیز و پاک کردن خانه‌های مناطق سیل‌زده تصریح کرد: این روزها شاهد راه‌اندازی ایستگاه‌ها و کارگاه‌های جهادی در منطقه هستیم که با صورت سیار و با کمک کارواش نسبت به شست‌وشوی فرش و خودروهای گرفتار در سیل اقدام می‌کنند.

حجت‌الاسلام عربپور از اعزام 4 گروه جهادی روحانیون و طلاب بسیج استان کرمان به مناطق سیل‌زده خبر داد و گفت: این گروه‌ها در کنار کار تبلیغی و آرامش روانی به امدادرسانی به مردم آسیب‌دیده در سیل مشغول هستند.

وی ادامه داد: سپاه و بسیج در کنار رسیدگی به امور معیشتی و خدماتی مردم منطقه نسبت به بازگشایی محورهای اصلی و فرعی و کوچه‌ها و خیابان‌های شهری و روستایی هم اقدام کرده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمان با اشاره به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه جازموریان اظهارکرد: استقبال خوبی از این بیمارستان شده و تاکنون 170 نفر در بخش پزشک عمومی و 40 نفر به پزشک تخصصی این بیمارستان مراجعه کردند.

وی با بیان اینکه نیروهای بسیجی و جهادی فعال و در کنار مردم آسیب‌دیده هستند اتأکید کرد: اقدامات لازم توسط سپاه برای جلوگیری از آسیب‌های بعدی در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha