ادارات کرمان با یک‌سوم نیروی انسانی فعالیت می‌کنند
کد خبر: 3887492
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۸

ادارات کرمان با یک‌سوم نیروی انسانی فعالیت می‌کنند

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان گفت: ادارات استان کرمان تا ۱۵ فروردین با یک سوم نیروی انسانی فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدرضا وفایی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان امروز پنجشنبه، 7 فروردین اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تا ۱۵ فروردین شیفت بندی و خدمات به صورت دور کاری یا نوبت بندی انجام می‌شود.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اداری تا ۱۵ فروردین شیفت‌بندی و انجام خدمات به صورت دورکاری یا نوبت‌بندی انجام می‌شود و مرخصی کارکنان نیز استحقاقی به شمار نمی‌آید.

وفایی به نامه سازمان امور اداری و استخدامی اشاره و بیان کرد: با توجه به ضرورت تداوم خدمات عمومی در عین کاهش تردد و تجمع، با تشخیص مدیران دستگاه‌های اجرایی به گونه‌ای عمل شود که حداقل یک سوم نیروها به طریق شیفت بندی تا ۱۵ فروردین در محل کار حضور یابند و بقیه به صورت دورکاری خدمات خود را ارائه دهند یا به آنها مرخصی اعطا شود، این مرخصی جزو مرخصی استحقاقی کارکنان محسوب نمی‌شود.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمان تصریح کرد: ساعات کاری ادارات در استان کرمان نیز همانند گذشته طبق روال عادی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha