توزیع غذای گرم از سوی جهادگران در منطقه سیل‌زده زهکلوت
کد خبر: 3887297
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴

توزیع غذای گرم از سوی جهادگران در منطقه سیل‌زده زهکلوت

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت گفت: در حال حاضر گروه جهادی یک آشپزخانه در مدرسه حجاب زهکلوت راه‌اندازی کرده و غذای گرم برای مردم سیل‌زده طبخ و توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا فراهانی، مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت، امروز چهارشنبه، 6 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به خسارت وارد شده به کشاورزی، دام‌ و خانه‌های مردم در زهکلوت، حجم کار زیاد است که باید دولت عملا پای کار بیاید و جهادی و انقلابی اقدام کند.

وی درباره خدمات ارائه شده به سیل زدگان در شهر زهکلوت در جنوب کرمان افزود: سیل در شهرستان‌های جنوبی استان موجب بروز خسارت‌های فراوانی بخصوص شهرستان رودبارجنوب شد و اوج سیل در شهر زهکلوت بوده است.

مسئول گروه جهادی فدائیان عدالت با بیان اینکه طی روز گذشته و امروز آب معدنی و 6 هزار قرص نان پخت و بین مردم توزیع شده است، بیان کرد: در حال حاضر گروه جهادی یک آشپزخانه در مدرسه حجاب زهکلوت راه‌اندازی کرده و غذای گرم طبخ و توزیع می‌شود.

وی با اشاره به توزیع وسایل بهداشتی، شیرخشک، پوشک، مایع ظرفشویی و دستشویی بین مردم به صورت مستمر اظهارکرد کرد: گام بعدی و مهم در منطقه با توجه به خسارت وارد شده به کشاورزی و تلف شدن دام‌ها و خانه‌های مردم حجم کار زیاد است که مستلزم این است دولت عملا پای کار بیاید و جهادی و انقلابی اقدام کند.

فراهانی تأکید کرد: خیلی از خانه‌ها دچار آبگرفتگی شدند، کپرها نابود شدند و خیلی از خانه‌های خشت و گلی دچار خسارت شده و وسایل زندگی مردم را آب برده است که نیازمند یک اقدام جهادی است.

انتهای پیام
captcha