عملیات مردم‌یاری از سوی گردان‌های مهندسی لشکر ۴۱ ثارالله به مردم سیل‌زده
کد خبر: 3887296
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۳

عملیات مردم‌یاری از سوی گردان‌های مهندسی لشکر ۴۱ ثارالله به مردم سیل‌زده

معاون عملیات لشکر ۴۱ ثارالله کرمان گفت: گردان‌های مهندسی لشکر ۴۱ ثارالله عملیات مردم‌یاری را با گردان‌های پیاده و امام حسین(ع) دنبال و به مردم سیل‌زده کمک می‌کننند.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله کرمان، عطا رئیسی، معاون عملیات لشکر 41 ثارالله کرمان امروز چهارشنبه، 6 فروردین گفت: گردان‌های مهندسی لشکر 41 ثارالله عملیات مردم‌یاری را با گردان‌های پیاده و امام حسین(ع) دنبال و به مردم سیل‌زده کمک می‌کننند.

وی افزود: در مرحله اول عملیات، گل و لای و آب را در خانه‌ها تخلیه می‌کنند و در مرحله دوم از ظرفیت گردان‌های بسیج پایه و لشکر استفاده کردیم و کمک‌هایی که بسیجیان و پاسداران تهیه کردند بین مردم سیل‌زده زهکلوت توزیع می‌شود.

معاون عملیات لشکر 41 ثارالله کرمان بیان کرد: همچنین گردان مهندسی با تمام دستگاه‌های تخصصی راه‌های دسترسی روستاها را باز می‌کنند چرا که پل‌ها تخریب شده و از کنار این پل‌ها، راه‌ها را بازگشایی می‌کنند.

رئیسی با بیان اینکه 60 روستا در شهرستان رودبار جنوب راه دسترسی آنها بسته شده بود، تصریح کرد: دستگاه‌های مهندسی از همان صبح اول روز بعد از سیل نسبت به بازکردن محورها اقدام کردند و مشغول به کار هستند.

وی اظهار کرد: هم‌اکنون در محله نظمیه شهرستان کهنوج نیز که در کنار رودخانه بنا شده و با کوچکترین سیل مشکل پیدا می‌کند در حال خدمات رسانی هستیم و برخی منازل اوضاع مناسب ندارند.

معاون عملیات لشکر 41 ثارالله کرمان تأکید کرد: خسارت و شدت سیل در منطقه زهکلوت شهرستان رودبار بیشتر بوده و جاده‌ها تخریب و احشام مردم تلف شدند و و محصولات کشاورزی و دسترنج مردم منطقه به واسطه سیل نابود شده است.

انتهای پیام
captcha