ممنوعیت بازدیدهای گروهی از موزه‌های کرمان
کد خبر: 3881520
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

ممنوعیت بازدیدهای گروهی از موزه‌های کرمان

مدیر امور فرهنگی میراث فرهنگی کرمان از ممنوعیت بازدیدهای گروهی دانش‌آموزی و دانشجویی از موزه‌ها و مراکز گردشگری این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل میراث فرهنگی استان، محمدمهدی افضلی، مدیر امور فرهنگی اداره‌کل میراث فرهنگی استان امروز چهارشنبه، 7 اسفندماه گفت: بر اساس دستورالعمل میراث فرهنگی و به‌منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، تمام موزه‌های دولتی و خصوصی، مراکز تاریخی و فرهنگی، پایگاه‌های ملی و جهانی و مراکز گردشگری باید از پذیرش بازدیدهای گروهی دانش‌آموزی و دانشجویی تا اطلاع ثانوی خودداری کنند.

وی با تأکید بر اینکه تمام اماکن تاریخی و مراکز گردشگری استان برای بازدید سایر علاقه‌مندان دایر هستند، افزود: تمهیدات لازم برای کارکنان این اماکن از قبیل تهیه ماسک و مواد ضدعفونی کننده اندیشیده شده است.

افضلی با بیان اینکه علائم هشداردهنده و نکات پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در موزه‌های استان کرمان برای آگاهی بیشتر بازدیدکنندگان نصب شده است، تصریح کرد: در حال حاضر تمام پروتکل‌های وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در راستای مقابله با این بیماری در تمام واحدهای تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی رعایت می‌شود.

مدیر امور فرهنگی میراث فرهنگی استان بیان کرد: تا این لحظه دستورالعملی برای تعطیلی اماکن تاریخی و مراکز گردشگری کرمان ابلاغ نشده است.

انتهای پیام
captcha