استفاده از ظرفیت جذب طلاب حوزه‌های علمیه برای نیروی انتظامی
کد خبر: 3880997
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲
ناظری اعلام کرد:

استفاده از ظرفیت جذب طلاب حوزه‌های علمیه برای نیروی انتظامی

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت طلاب حوزه‌های علمیه برای جذب در نیروی انتظامی استفاده شود و ائمه جماعت می‌توانند این مسئله را اطلاع‌رسانی کنند گفت: نیروی انتظامی امروز به جای عضوگیری عضویابی می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان شامگاه دیروز یکشنبه، 4 اسفندماه در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی استان کرمان با حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان با بیان اینکه ناجا وضعیت جذب کادر انتظامی را به خود ما محول کرده است گفت: ظرفیتی است که ایجاد شده و ائمه جمعه می‌توانند در خطبه‌ها این مسئله را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت طلاب حوزه‌های علمیه برای جذب در نیروی انتظامی استفاده شود و ائمه جماعت می‌توانند این مسئله را اطلاع‌رسانی کنند افزود: نیروی انتظامی امروز به جای عضوگیری عضویابی می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس به نیروی انقلابی، میدانی، جهادی و شجاع نیازمند است و امروز دیگر نیروی انتظامی برای جذب نیرو اطلاعیه صادر نمی‌کند بیان کرد: نیروی انتظامی افراد خوب را شناسایی کرده و جذب می‌کند که ریزش هم در این نوع جذب نیرو کم است.

وی با بیان اینکه بالاترین تمهیدات برای برگزاری انتخابات در کرمان اندیشیده شد تصریح کرد: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان در امنیت کامل برگزار شد.

ناظری با اشاره به اینکه در امر برگزاری انتخابات در سطح استان کرمان هیچ مشکل امنیتی نداشتیم و تمام نقط استان رصد شد اظهارکرد: اسکورت صندوق‌های رای توسط پرسنل انتظامی انجام شد و هیچ نگرانی نبود.

انتهای پیام
captcha