شهید حاج‌قاسم همیشه در میدان عمل و خط مقدم جبهه‌ها بود
کد خبر: 3880994
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
علیدادی‌سلیمانی:

شهید حاج‌قاسم همیشه در میدان عمل و خط مقدم جبهه‌ها بود

امام جمعه کرمان با بیان اینکه یکی از رموز موفقیت شهید سلیمانی در میدان بودن این انسان مجاهد بود گفت: سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی همیشه در میدان عمل و خط مقدم جبهه‌ها بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان شامگاه دیروز یکشنبه، 4 اسفندماه در دیدار سردار عبدالرضا ناظری و جمعی از فرماندهان انتظامی استان کرمان با وی با تقدیر از پرسنل انتظامی استان در امنیت برگزاری انتخابات در استان کرمان گفت: یکی از رموز موفقیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در میدان بودن این انسان مجاهد بود.

وی با بیان اینکه نخستین محور موفقیت در یک مجموعه وجود نیروی انسانی کارآمد و متعهد است افزود: به یاری خداوند در نیروی انتظامی این نیرو وجود دارد.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه جوانان متعهد و علاقمندی داریم که انگیزه حضور در نیروی انتظامی را دارند بیان کرد: باید مسیر و زمینه حضور این این افراد متعد و علاقه‌مند فراهم شود.

وی با بیان اینکه جوانان زیادی داریم که با مدارک تحصیلی بالا علاقمند خدمت در نیروی انتظامی هستند تصریح کرد: نیروی انتظامی تنها افراد دارای مدارک تحصیلی پایین را جذب می‌کند که باید شرایط استخدام این دسته از افراد هم فراهم شود.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی با اشاره به اینکه سپهبد سلیمانی همیشه در خط مقدم جبهه‌ها بود و در میدان عمل او را می‌دیدم تأکید کرد: نیروی انتظامی این ظرفیت را دارد که همیشه در میدان وارد شده و در راستای امنیت عمومی جامعه تلاش کند که بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام
captcha