معرفی منتخبان حوزه «کرمان و راور» در مجلس
کد خبر: 3880644
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

معرفی منتخبان حوزه «کرمان و راور» در مجلس

بر اساس اعلام نتایج رسمی آرا در استان کرمان از سوی وزارت کشور، منتخبان حوزه «کرمان و راور» در مجلس شورای اسلامی معرفی شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، در استان کرمان در حوزه انتخابیه سیرجان و بردسیر  شهباز حسن‌پور بیگلری از مجموع ۱۱۱۴۴۴ رأی صحیح، صاحب ۴۸ هزار و ۸۶۴ رأی، در حوزه انتخابیه شهربابک مصطفی رضا حسینی قطب‌آبادی از مجموع ۴۰۵۸۸ رأی صحیح، صاحب ۱۳ هزار و ۳۵۰ رأی، در حوزه انتخابیه زرند و کوهبنان از مجموع ۶۶۵۰۲ رأی صحیح، عفت شریعتی کوهبنانی با ۴۴ هزار و ۴۵۳ رأی و در حوزه انتخابیه رفسنجان و انار حسینی جلالی از مجموع ۱۰۶۶۰۶ رأی حاصله، با ۵۳ هزار و ۷۸۸ رأی به‌عنوان منتخب مردم استان کرمان در خانه ملت معرفی شدند.

همچنین در حوزه انتخابیه کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه‌گنج و فاریاب منصور شکرالهی با کسب ۱۰۵ هزار و ۱۴۷ رأی از مجموع ۱۵۸ و ۵۸ رأی صحیح، حائز اکثریت آرا شده است.

برپایه همین گزارش، در حوزه انتخابیه کرمان و راور محمدرضا پورابراهیمی داورانی با کسب ۱۳۰ هزار و ۱۹۵ رأی و محمدمهدی زاهدی با ۹۰ هزار و ۷۱۴ رأی از ۲۲۵ هزار و ۴۶۰ آرای صحیح و در حوزه انتخابیه بافت، رابر و ارزوئیه نیز صمدالله محمدی با کسب ۱۸ هزار و ۲ رأی از ۵۸ هزار و ۷۴۸ رأی حاصله به‌عنوان منتخب مردم استان کرمان در خانه ملت معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha