دعوت مجمع سمن‌های جوانان کرمان برای حضور گسترده در انتخابات
کد خبر: 3880129
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵

دعوت مجمع سمن‌های جوانان کرمان برای حضور گسترده در انتخابات

مجمع سمن‌های جوانان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دیار کریمان برای حضور گسترده در انتخابات ۲ اسفند ماه دعوت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، مجمع جوانان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای مردم همیشه در صحنه و انقلابی را به حضور فعال و آگاهانه در انتخابات دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی، نماد بارزی از مردم سالاری دینی است که در دوره‌های متوالی فرصتی برای هر ایرانی ایجاد می‌کند تا با حضور علاقمندانه، در تعیین سرنوشت خود گام برداشته و با دمیدن روحی تازه در قامت این کشور به اعتلای آن کمک کنند.

بی‌تردید نقش تأثیرگذار مجلس شورای اسلامی در تقنین و نظارت و ریل‌گذاری حرکت دولت، اهمیت انتخابات پیش رو را مضاعف می‌کند تا مردم در این برهه حساس طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب با انتخاب درست در افزایش اقتدار، عزت و استقلال ایران اسلامی مشارکت نمایند.

امروز در این برهه از زمان که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در یکی از حساس‌ترین زمان‌های تاریخی خود قرار گرفته است، به دوم اسفندماه و موعد حماسه‌آفرینی دیگری نزدیک می‌شویم در حالی که هنوز صلابت گام‌های ملت غیور و همیشه در صحنه ایران در مراسم پرشکوه تشییع پیکر پاک سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در سراسر کشور و در پی آن برگزاری مراسم باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن در چهل و یکمین سالگرد بهار پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در ایران سرافراز طنین‌انداز است.

بدین وسیله از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه دیار کریمان دعوت می‌شود تا با حضور پرشور خود در انتخابات دوم اسفندماه مجلس شورای اسلامی در راستای تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای گران‌قدر انقلاب گام بردارند تا دیگر بار دشمنان این مرز و بوم را ناامید و سرافکنده کنند.

انتهای پیام
captcha