انتخابات یک فرصت برای نظام اسلامی است
کد خبر: 3879872
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

انتخابات یک فرصت برای نظام اسلامی است

فرمانده انتظامی کرمان گفت: انتخابات یک فرصت برای نظام مقدس اسلامی بوده و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ضامن امنیت نظام و جامعه اسلامی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان امروز چهارشنبه، 30 بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران، درباره برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رسانه‌ها نقش مهم و اثرگذاری در امر برگزاری انتخابات دارند و امروز شور و حال ایجاد شده برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس نتیجه رفتار رسانه‌ای است.

وی با تأکید بر اینکه انتخابات باید در فضایی سالم و ایمن برگزار شود و بخشی از فضای ایجاد شده حاصل زحمات رسانه‌هاست، افزود: انتخابات یک فرصت برای نظام مقدس اسلامی است و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ضامن امنیت نظام و جامعه اسلامی است.

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به اینکه با برگزاری انتخابات خوب اقتدار نظام اسلامی به نمایش گذاشته می‌شود و نقش رسانه در این امر بسیار اهمیت دارد، بیان کرد: در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی هستیم و باید با تلاش مجدانه توطئه‌های دشمنان را با حضور مقتدرانه خنثی و سرکوب کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات از دستاوردهای انقلاب اسلامی بوده و این انتخابات در دنیا بی‌نظیر است، تصریح کرد: انتخابات مجلس از حساسیت خاصی برخوردار است؛ چرا که به فرموده امام(ره) مجلس در رأس امور بوده و نقطه وصل مردم با نظام است.

ناظری با بیان اینکه سپهبد قاسم سلیمانی با شهادت خود در جامعه اتحاد و وحدت ایجاد کرد و باید این اتحاد و همدلی در جامعه حفظ شود، اظهار کرد: امروز دنیا نظاره‌گر برگزاری انتخابات مجلس در کشور است و در زمینه‌های مختلف باید باشکوه برگزار شود.

وی افزود: رکن اساسی انتخابات، امنیت انتخابات است که پلیس در این زمینه تمام توان، تلاش و امکانات خود را به‌کار گرفته است، ملاک پلیس در تأمین امنیت انتخابات قانون است و حراست از صندوق‌های رأی اولویت اصلی پلیس است.

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به اینکه تمام رده‌های انتظامی در استان کرمان آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند، گفت: امروز کرمانی‌ها مفتخر هستند که زادگاه سردار سلیمانی و مزار سردار سلیمانی کرمان است و کرمان به عنوان پایتخت مقاومت شهرت یافته است.

ناظری با اشاره به اینکه بیش از 12 هزار نیروی پلیس در حوزه‌های مختلف امنیت انتخابات را به عهده دارند، گفت: تا امروز روند برگزاری انتخابات در کمال امنیت و آرامش برگزار شده است.

وی با بیان اینکه تخلفاتی هم اگر وجود داشته به کاندیداها تذکر داده شده و در مواردی برخورد قانونی شده است، بیان کرد: برابر قانون از ساعت 8:00 صبح پنجشنبه تبلیغات ممنوع است.

فرمانده انتظامی کرمان با اشاره به اینکه منع تبلیغات در فضای مجازی و حقیقی هیچ فرقی ندارد و ممنوع است، گفت: کاندیداها از طرفداران خود بخواهند که نهایت همکاری را با پلیس داشته باشند تا انتخابات در کمال اقتدار و آرامش برگزار شود.

وی اظهار کرد: از مردم تقاضا داریم در ساعات اولیه به محل شعب اخد رأی مراجعه کنند تا در ساعات پایانی شاهد ترافیک در این محل‌ها نباشیم و تجمع در اطراف شعب اخذ رأی ممنوع است و تقاضا داریم که با پلیس همکاری داشته و به هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه داشته باشند.

ناظری با اشاره به شایعاتی که در فضای مجازی پخش می‌شود، تأکید کرد: مردم باید دقت کنند که به این شایعات توجه نکنند و فقط به اخبار رسمی از رسانه ملی و خبرگزاری‌های رسمی کشور توجه کنند.

انتهای پیام
captcha