اعلام فراخوان مرکز جامع داده و اطلاعات مساجد کرمانشاه
کد خبر: 3879731
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

اعلام فراخوان مرکز جامع داده و اطلاعات مساجد کرمانشاه

کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه با اشاره به فراخوان جمع‌آوری آثار مرکز جامع داده مساجد، گفت: تولیدکنندگان آثار فرهنگی، مذهبی و رسانه‌ای در حوزه مساجد استان می‌توانند آثار تولیدی خود را تا پایان فروردین‌ماه سال 99 به امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ارسال کنند.

علیرضا قبادپور، کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با تکیه به جوانان و امید به آینده در سه گام خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه اقدام به جمع‌آوری اطلاعات و آثار موجود از مساجد در سطح استان کرده است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار و پیشنهادات خود را به اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه ارسال کنند.

قبادپور با اشاره به اهداف این فراخوان، گفت: مسجد به‌عنوان پایگاه تمام فعالیت‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی مطرح است و لازم است که به‌منظور پاسخگویی به نیازها در آینده مرکز تخصصی جامع داده‌ها و اطلاعات مسجد تشکیل شود.

کارشناس امور مساجد تبلیغات اسلامی کرمانشاه تصریح کرد: جمع‌آوری هرگونه فعالیت مربوط به مسجد اعم از «آثار پژوهشی در قالب کتاب، مقاله، پایان‌نامه‌های دانشگاهی، نرم‌افزارهای تولیدی، عکس و فیلم، مجلات مربوط به مسجد، اسامی، لینک‌ سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعال در حوزه مسجد همچنین مجلات و نشریات، روزنامه‌های مرتبط هفته‌نامه‌ها، گاهنامه، نمایه، کلیپ، صوت، عکس، نقشه، ماکت، بنر و همه طرح‌ها، ایده‌ها و برنامه‌ها در حوزه مسجد» برای شناسایی و معرفی صاحب‌نظران، ایده‌پردازان، برنامه‌ریزان و کارشناسان خبره استانی حوزه مسجد یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

وی در پایان از تولیدکنندگان آثار فرهنگی، مذهبی و رسانه‌ای در حوزه مسجد خواست تا آثار تولیدی خود را تا پایان فروردین‌ماه سال 99 به امور مساجد تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ارسال کنند.

انتهای پیام
captcha