رسالت متولیان قرآنی شکوفاکردن استعداد نوجوانان باشد
کد خبر: 3879706
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵

رسالت متولیان قرآنی شکوفاکردن استعداد نوجوانان باشد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: کودکان و نوجوانان دارای استعداهای بالقوه هستند که وظیفه ما متولیان امر قرآن این است که در راستای شکوفا کردن آن به خانواده‌ها کمک کنیم.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به بازدیدهای انجام شده از مؤسسات و خانه‌های قرآنی، تصریح کرد: روزهای یکشنبه و دوشنبه، 27 و 28 بهمن رضا فرهادی، رئيس اداره امور قرآنی استان همدان به عنوان نماینده سازمان دارالقرآن‌الکریم به این استان سفر کرد و از نزدیک با روند فعالیت مؤسسات و خانه‌های قرآنی آشنا شد.

وی اظهار کرد: نماینده سازمان دارالقرآن‌الکریم از مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان‌های اراک، خمین، محلات، شازند، دلیجان و فراهان بازدید و با تبادل اطلاعات و تجربیات به روند هرچه بهتر برگزار شدن کلاس‌های مؤسسات کمک کرد.

سرلکیان آشنایی با برنامه‌های مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن را از آثار بازدیدهای میدانی دانست و بیان کرد: مدیران با خلق آثار هنری آمیخته با قرآن اقدامات خوبی انجام داده بودند تا از این طریق هم هنری مورد آموزش قرار گرفته بود و هم قرآن‌آموزان با مفاهیم قرآن بهتر و عمقی‌تر آشنا شوند.

این مقام مسئول افزود: برخی از مدیران دارای ایده‌ها و طرح‌های خوبی هستند که با فراگیر شدن آن می‌توان به جذب قرآن‌آموزان بیشتری کمک کرد، کودکان و نوجوانان دارای استعداهای بالقوه هستند که وظیفه ما متولیان امر قرآن این است که در راستای شکوفا کردن آن به کمک خانواده‌ها بیاییم.

وی در خصوص بیشتری مشکلات مؤسسات و خانه‌های قرآن استان هم به مواردی همچون کمی اعتبارات و کمبود تجهیزات لازم اشاره کرد و گفت: تمامی مشکلات مطروحه از طرف مدیران مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و تاحدی که منابع به ما اجازه دهد درصدد رفع آن برمی آییم.

انتهای پیام
captcha