مطالعه‌ وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی از الزامات ارائه برنامه کاندیداهای انتخاباتی
کد خبر: 3879682
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵

مطالعه‌ وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی از الزامات ارائه برنامه کاندیداهای انتخاباتی

رئیس حوزه علمیه شهرستان اسفراین گفت: ضعف مطالعه کاندیداها نسبت به وظایف نمایندگان در مجلس شورای اسلامی علت ارائه وعده‌های انتخاباتی خارج از چارچوب است‌.

مطالعه‌ وظایف نمایندگان مجلس شورای اسلامی از الزامات ارائه برنامه کاندیداهای انتخاباتیحجت‌الاسلام‌والمسلمین علی ابراهیمی، رئیس حوزه علمیه شهرستان اسفراین، درگفت‌وگو با ایکنا از خراسان شمالی اظهارکرد: برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی برنامه‌هایی خارج از چارچوب وظایف خود برای جذب رای ارائه می‌کنند که نشان از ضعف مطالعه نسبت به وظایف نمایندگان دارد.

وی افزود: اینکه در مجلس شورای اسلامی عده‌ای از نمایندگان به جای انجام وظیفه قانونی خود به دنبال اموری که در حیطه اختیارات قوا یا دستگاه دیگر است می‌روند موجب شده است تا از هدف اصلی خود که به خاطر آن صاحب کرسی مجلس شده‌اند، دور شوند.

وی در خصوص وعده انتخاباتی یکی از روحانیون اسفراین به عنوان کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی که حواشی زیادی به دنبال داشته است،  بیان کرد: متاسفانه اصل و روح سخن توسط این کاندیدا درست بیان نشده و این حواشی را به دنبال داشته است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیمی گفت: مسائلی که مربوط به دین می‌شود از حساسیت بالایی برخوردار است و در این مورد جمله سازی و عنوان بندی صحیح نیست، این مسائل باید با ظرافت و عمیق برسی شود و همانطور که می‌بینیم صرف مطرح کردن آن باعث شبهه و برداشت‌های نادرست خواهد شد و متاسفانه این موضوع دست‌آویز تخریب عده‌ای در فضای حقیقی و مجازی شده است‌.

گفتنی است چندی پیش همزمان با شروع تبلیغات انتخاباتی در شهرستان اسفراین یکی از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از جامعه روحانیت در اولویت برنامه‌های خود ایجاد فضای مناسب در جامعه‌ برای برآورده شدن نیازهای جنسی از راه شرعی و حلال همچنین قرار دادن قرآن کریم به عنوان قانون اساسی و عترت به عنوان قوانین عادی را بیان کرده است که با واکنش‌های زیادی از کابران فضای مجازی مواجه شد.

 

انتهای پیام
captcha