۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود
کد خبر: 3879666
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۹
در صورت به‌کارگیری مددجویان کمیته امداد؛

۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود

سرپرست کمیته امداد استان اصفهان گفت: به ازای هر مددجویی که توسط کارفرمایان با لحاظ شرایط کمیته امداد استخدام شود، ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌‌الحسنه اختصاص یافته است که می‌توان با به‌کارگیری شمار بیشتری از آنها این مبلغ را تا حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.

۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه به کارفرمایان پرداخت می‌شود

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، با بیان اینکه توانمندی و خودکفایی مددجویان از برنامه‌های مهم این نهاد است، اظهار کرد: برای این منظور برنامه‌های گسترده‌ای از مباحث فرهنگی و انگیزشی گرفته تا ارائه آموزش، کاریابی و پرداخت تسهیلات اشتغال توسط کمیته امداد اجرا می‌شود.

وی کاریابی را یکی از راه‌های مناسب و موثر برای توانمندسازی جامعه تحت حمایت کمیته امداد استان ارزیابی کرد و با مخاطب قرار دادن صاحبان صنایع و کارفرمایان اصفهانی، گفت: مددجویان تحت پوشش این نهاد را به‌کار گرفته و تا ۵۰۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت کنید.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان ادامه داد: به ازای هر مددجویی که توسط کارفرمایان با لحاظ شرایط کمیته امداد استخدام شود، ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌‌الحسنه اختصاص یافته است که می‌توان با به‌کارگیری شمار بیشتری از آنها این مبلغ را تا حداکثر ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.

زارع با اشاره به دیگر بسته‌های تشویقی کارفرمایان در زمینه استخدام مددجویان، خاطر نشان کرد: کارفرمایان می‌توانند به جای دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه از خدمت پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی نیروی استخدام شده به مدت دو سال توسط کمیته امداد بهره‌مند شوند.

وی در پایان یادآور شد: در سال جاری تاکنون، ۱۱۰۳ مددجو از این مسیر صاحب شغل و درآمد مبتنی بر معیارهای قانون کار شده‌اند.

انتهای پیام
captcha