آزادی ۱۰۰ محکوم جرایم غیرعمد زندان‌های کرمان
کد خبر: 3879310
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰

آزادی ۱۰۰ محکوم جرایم غیرعمد زندان‌های کرمان

به‌مناسبت آغاز چهل ‌و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۰۰ نفر از محکومان جرایم غیرعمد زندان‌های کرمان با حضور استاندار کرمان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمان و جمعی از مسئولان استانی، آزاد شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، اکبر افضلی، مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان استان، صبح امروز دوشنبه، ۲۸ بهمن‌ماه در حاشیه این مراسم گفت: به‌مناسبت دهه فجر امسال انجمن حمایت از زندانیان به هر خانواده تحت پوشش این انجمن سبد کالایی به ارزش ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال و در مجموع به ارزش یک میلیارد ۹۹۵ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال کمک کرده است.

وی از واریز ۵ میلیون ریال به حساب خانواده‌های تحت پوشش این انجمن خبر داد و افزود: در این ایام برای آزادی ۳۰ زندانی بدهکار مالی، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۲۵۰ ریال پرداخت کردیم.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان کرمان از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان نیازمند سخن به میان آورد و بیان کرد: انجمن حمایت از زندانیان کرمان بدون بودجه دولتی با همکاری هیئت مدیره انجمن و کمک خیران و مسئولان از ابتدای سال جاری تا ۲۴ بهمن‌ماه، ۲۲ میلیارد و ۳۶۴ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۳۹۸ ریال به خانواده‌های زندانیان نیازمند تحت پوشش این انجمن کمک کرده است.

افضلی به سایر کمک‌های انجمن حمایت از زندانیان استان کرمان اشاره کرد و افزود: معرفی ۶۹ خانواده تحت پوشش انجمن به بانک برای دریافت تسهیلات، پیگیری برای ثبت‌نام رایگان فرزندان محصل زندانی‌های تحت پوشش این انجمن از طریق آموزش و پرورش، پیگیری درمان رایگان خانواده‌های زندانیان تحت پوشش این انجمن از طریق مرکز بهداشت و بیمارستان امام حسین(ع) و ... از دیگر اقدامات انجام شده توسط این انجمن در سال جاری است.

انتهای پیام
captcha