تحقق‌بخشی سند توسعه آموزش عمومی قرآن هم‌راستا با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
کد خبر: 3878898
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۷
نویدادهم از نگاهش به مسئولیت جدید می‌گوید:

تحقق‌بخشی سند توسعه آموزش عمومی قرآن هم‌راستا با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و دبیر جدید کمیسیون آموزش عمومی قرآن با تأکید بر اینکه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برآمده از مفاهیم و آموزه‌های قرآنی است، گفت: سند توسعه آموزش عمومی قرآن نیز همسو و همخوان سند تحول اجرا می‌شود.

مهدی نویدادهم

مهدی نویدادهم، دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش و دبیر جدید کمیسیون آموزش عمومی قرآن، در گفت‌وگو با ایکنا، درباره اینکه چه میزان جابه‌جایی دبیرخانه این کمیسیون در تحقق مصوبات سند راهبردی توسعه آموزش عمومی قرآن مؤثر است، اظهار کرد: مسئولان آموزش و پرورش درصدد تحقق سند تحول بنیادین هستند و خوشبختانه این سند نیز برآمده از مفاهیم و آموزه‌های قرآنی است.

وی ادامه داد: سند توسعه آموزش عمومی قرآن نیز همسوی سند بنیادین است. امیدواریم با بسیج همه امکانات بتوانیم برای تحقق آن تلاش‌ مضاعفی کنیم.

نویدادهم با استقبال از مشارکت سایر دستگاه‌ها برای اجرای این سند‌، بیان کرد: برای اینکه فرهنگ عمومی جامعه متأثر از مفاهیم و تعالیم قرآنی باشد، بهترین سن آموزش کودکی و نوجوانی است. پس آموزش و پرورش وظیفه مهمی دارد و بیش از گذشته باید به میدان بیاید.


بیشتر بخوانید:


نویدادهم تأکید کرد: کمیسیون آموزش عمومی جلسات منظم خود را در تاریخ‌های مشخص با حضور وزیر برگزار می‌کند.

وی همچنین درباره نوع همکاری با ستاد طرح ملی حفظ قرآن گفت: برای همکاری با این ستاد نیز  در حال تجدید‌نظر در ارتقای کیفیت و گسترش فعالیت‌های این وزارتخانه هستیم.

انتهای پیام
captcha