یادواره شهدای کارمند کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3878847
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

یادواره شهدای کارمند کرمان برگزار می‌شود

مسئول بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سال آینده برگزاری دومین یادواره شهدای کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان است گفت: این یادواره با محوریت خدمت‌رسانی اجرایی می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، جواد جلالی، مسئول بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان، امروز ، 26 بهمن‌ماه در شورای اندیشه‌ورزی بسیج کارمندان استان کرمان با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) گفت: به روح شهدا به‌ویژه سپهبد سلیمانی درود می‌فرستیم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های پیشنهادی سال آینده در حوزه ادارات و نهادهای دولتی استان ارائه می‌شود افزود: تاکید ما بر کیفیت محتوایی این برنامه‌ها است.

مسئول بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه یکی از برنامه‌های سال آینده برگزاری دومین یادواره شهدای کارمند ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کرمان است اظهارکرد: این یادواره با محوریت خدمت‌رسانی اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یادواره شهدای کارمند استان کرمان در چهار محور برنامه‌ریزی شده است تصریح کرد: میز خدمت امسال در مصلی کرمان هر هفته برگزار شده است.

جلالی با بیان اینکه در ادارات نیز این میز خدمت را برنامه‌ریزی کردیم اظهارکرد: در 16 اداره‌ای که در استان کرمان ارباب رجوع بیشتری دارند این میز خدمت اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی میز خدمت در قالب اردوهای جهادی را نیز در برنامه داریم گفت: میز خدمت در مساجد حاشیه شهر نیز پیش‌بینی شده که ذیل دومین یادواره شهدای کارمند استان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج کارمندان سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه بنا داریم یادواره شهدای کارمند استان در سه ماهه پایانی سال 99 در کرمان برگزار شود تأکید کرد: تمرینات آمادگی دفاعی برای کارمندان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha