هدف داعش، اسرائیل و آمریکا تاخیر در امر ظهور است
کد خبر: 3878719
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷
سعادت‌فر:

هدف داعش، اسرائیل و آمریکا تاخیر در امر ظهور است

امام جمعه جیرفت گفت: فلسفه تشکیل سپاه قدس، زمینه‌سازی ظهور و تامین امنیت کوفه و مکه است و هدف داعش، اسرائیل و آمریکا تاخیر در امر ظهور است

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر امام جمعه جیرفت در خطبه‌های نماز جمعه این شهر گفت: در روایت است که پیامبر اکرم (ص) فرمود؛ بالاترین اعمال امت، انتظار فرج است و این انتظار به معنای کار و تلاش است و آن‌چه که موجب شد تا غیبت کبری به وجود آید این بود که یازده امام معصوم علیهم السلام امنیت نداشتند و تامین این امنیت وظیفه شیعیان بود که متاسفانه به واسطه ضعف در بصیرت و تفرقه محقق نشد.

وی افزود: محل ظهور امام عصر(عج) مکه است که اکنون در اختیار رژیم آل‌سعود است و محل سکونت حضرت در مسجد سهله و محل حکومت ایشان در مسجد کوفه است و آیا این مساجد اکنون امنیت دارند.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر بیان کرد: فلسفه تشکیل سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی تشکیل محور مقاومت برای تامین امنیت محل ظهور امام عصر(عج) بود.

امام جمعه جیرفت افزود: فلسفه تشکیل سپاه قدس، زمینه‌سازی ظهور و تامین امنیت کوفه و مکه است و هدف داعش، اسرائیل و آمریکا تاخیر در امر ظهور است و اگر امروز انتقام خون سردار سلیمانی توسط رهبری، اخراج آمریکایی‌ها از منطقه معرفی می‌شود، یک واقعیت برای زمینه‌سازی ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی اظهارکرد: امروز باید با انتخاب نمایندگان انقلابی مجلسی قوی شکل بگیرد تا زمینه‌ساز ظهور شود و نیاز است مجلسی در تراز امت اسلامی، در شان ولایت و نافع امت اسلامی تشکیل شود.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر تصریح کرد: امروز لازم است افق دید را از سطح شهر و منطقه خارج کنیم و بدانیم رفع گرفتاری‌ها در صبح ظهور است.

وی تصریح کرد: نماینده غیرانقلابی مجلس را طعمه و غنیمت می‌دادند. سردار سلیمانی با روحیه جهادی به سمت دشمن رفت و پیام رفراندوم، تشییع پیکر مطهر سردار سلیمانی، رای دادن به روحیه جهادی است.

امام جمعه جیرفت با اشاره به اینکه در انتخابات یک فرد انقلابی را انتخاب کنیم تا ۴ سال نگران نباشیم که چه رفتاری دارد، بیان کرد: از رای دادن به فتنه‌گران آسیب دیدیم و همچنین از رای دادن به برخی افراد چه اصولگرا و اصلاح‌طلب در رودربایستی نیز آسیب دیدیم.

وی ادامه داد: باید به کسی رای دهیم که ۴ سال از او خیالمان راحت باشد و از او مطالبه‌ ظهور و مبارزه‌ با فساد را داشته باشیم و ما باید نماینده‌ای از شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به مجلس بفرستیم که بتواند جیرفتی قوی بسازد و باید برنامه‌ای قوی و زمان‌بندی در زمینه‌ افزایش شغل، امنیت، معیشت و همچنین افزایش بیمه تامین اجتماعی و کاهش افراد تحت پوشش حمایت کمیته امداد داشته باشد.

حجت‌الاسلام سعادت‌فر تأکید کرد: سردار ما برای مذاکره و دوستی با آمریکا نرفت بلکه برای تقویت روحیه مقابله با آمریکا و معرفی دست چدنی پشت روکش مخملی رفت.

انتهای پیام
captcha