اخلاص سرلوحه تمام امورات شهید سلیمانی بود
کد خبر: 3874703
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲

اخلاص سرلوحه تمام امورات شهید سلیمانی بود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان گفت: سردار شهید سلیمانی علاوه بر انجام امورات بر اساس اصول دینی و با دیدی جهانی، اخلاص را نیز سرلوحه خود قرار داده بود.

اخلاص در تمام امورات شهید سلیمانی موج می‌زدبه گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان شامگاه دوشنبه، 7 بهمن‌ماه در نشست شورای اداری شهرستان انار با تسلیت ایام سوگواری شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) و شهادت سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان، مهم‌ترین ویژگی شهرستان انار را عبادی‌بودن، فرهنگی، معنویت و اقتصادی‌بودن دانست.

وی افزود: مسئولان بایستی در سه مورد سرعت در کارها، سلامت کاری و صحیح انجام دادن امورات، جدیت کامل داشته باشند که در صورت غفلت از آن، مسئولیتی چند برابر در پیشگاه خداوند خواهند داشت.

امام جمعه کرمان بیان کرد: مصداق کامل این سه مورد را در سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توان مشاهده کرد که علاوه بر انجام امورات بر اساس اصول دینی و با دیدی جهانی، اخلاص نیز در آن موج می‌زند.

علیدادی‌سلیمانی تصریح کرد: یکی از گفته‌های سردار سلیمانی این است که اگر می‌خواهی کربلا، نجف، سامرا، کاظمین وحتی مکه و مدینه حفظ شود باید اول جمهوری اسلامی حفظ و پا برجا باشد که اگر از جمهوری اسلامی محافظت نشود هیچ خبری از این اماکن مذهبی هم نیست.

حجت‌الاسلام منتظری، امام جمعه انار نیز با اشاره به ویژگی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان انار گفت: این شهرستان دارای 130 شهید‌، 2 حوزه علمیه‌، 3 واحد دانشگاه و 40 مسجد است که 26 مسجد آن در سه نوبت اقامه نماز جماعت دارند.

وی بیان کرد: 18 مؤسسه قرآنی و 70 نفر حافظ کل قرآن، بالغ بر یک هزار و 500 معکتف که در 13 مسجد معتکف می‌شوند و انار از شهرستان‌های پیشتاز در انقلاب و پایبند به ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام
captcha