همایش «ناظم‌الاطباء کرمانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3874592
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۵
در خردادماه سال آینده؛

همایش «ناظم‌الاطباء کرمانی» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از برگزاری همایش «ناظم‌الاطباء کرمانی» در سال آینده خبر داد و گفت: این همایش هفتم خرداد ماه سال ۹۹ برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دیروز دوشنبه، 7 بهمن‌ماه با تسلیت ایام فاطمیه(س) و شهادت سپهبد سلیمانی گفت: از سوی دبیرخانه انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان زمان برگزاری همایش ناظم‌الاطباء کرمانی اعلام شد.

وی افزود: قرار بود این همایش چهاردهم دی‌ماه 1398 و با حضور جمعی از چهره‌های مطرح ملی در تالار وحدت دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان کرد: در پی شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانشان و از آنجا که جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر استان کرمان خواستار شرکت در آئین تشییع این سردار بزرگ بودند، برگزاری این همایش لغو شد.

علیزاده با بیان اینکه مرحوم علی‌اکبرخان نفیسی معروف به ناظم‌الاطباء از بزرگترین مفاخر کرمان است تصریح کرد: براساس گزارش دبیرخانه انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان، همایش ناظم‌الاطباء کرمانی سال آینده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اعلام دبیرخانه انجمن مفاخر فرهنگی استان کرمان تأکید کرد: اعضای کمیته علمی این انجمن پس از بحث و تبادل نظر در جلسه اخیر خود، تصمیم گرفتند که همایش مذکور هفتم خرداد ماه سال 1399 برگزار شود.

انتهای پیام
captcha