تحویل یک‌هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمان در دهه فجر
کد خبر: 3874527
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

تحویل یک‌هزار مسکن به مددجویان کمیته امداد کرمان در دهه فجر

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد کرمان گفت: به‌مناسبت دهه فجر، یک‌هزار و ۲۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در این استان افتتاح و به آن‌ها تحویل داده می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان، امروز دوشنبه، 7 بهمن‌ماه گفت: ۴۳ ویژه‌‌برنامه توسط کمیته همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه فجر کرمان به‌مناسبت دهه فجر در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، اشتغال، حمایتی و فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان برگزار می‌شود.

وی از آغاز عملیات اجرایی احداث هزار نیروگاه خورشیدی پنج کیلوواتی برای مددجویان تحت حمایت در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: همچنین در این ایام ۴۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی مددجویان در استان راه‌اندازی می‌شود.

صادقی بیان کرد: اعطای جهیزیه به ۶۰۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت، تأمین کمک‌هزینه لوازم ضروری مددجویان به ارزش 3 میلیارد تومان، اهدای ۴۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به مددجویان، پرداخت وام کارگشایی به مددجویان و نیازمندان و ... از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و خدمت‌رسانی استان به‌مناسبت دهه فجر است.

مدیرکل کمیته امداد کرمان از اعزام کاروان‌های سلامت به برخی شهرستان‌های استان و عیادت و دلجویی از بیماران تحت حمایت خبر داد.

انتهای پیام
captcha