خدمات نظام به مردم شناسانده شود
کد خبر: 3874522
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۴

خدمات نظام به مردم شناسانده شود

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه رفسنجان گفت: نظام، خدمات ارزشمندی انجام داده که مردم باید با آن‌ها آشنا شوند و دهه فجر فرصت مناسبی برای شناساندن کارهای انجام شده، است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری، امام جمعه رفسنجان امروز دوشنبه، 7 بهمن‌ماه در نشست ستاد دهه فجر شهرستان گفت: تلاش کنیم در ایام‌الله دهه فجر چهره زیبایی از جمهوری اسلامی به نمایش بگذاریم، ارائه گزارشی از عملکرد ادارات انجام شود و اگر مقدور است به‌صورت نمایشگاه باشد.

وی افزود: نظام، خدمات ارزشمندی انجام داده که مردم باید با آن‌ها آشنا شوند و دهه فجر فرصت مناسبی برای شناساندن کارهایی که انجام شده، است.

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد: طبق گزارش مرکز بهداشت، از ابتدای انقلاب تاکنون، 20 سال به شاخص امید به زندگی افزوده شده که خدمت زیادی به‌شمار می‌رود، همچنین در زمینه صنعت مس، آمریکایی‌ها این کار را شروع کردند که بعد از انقلاب از کشورمان اخراج شدند به این امید که این کار ادامه نخواهد یافت؛ اما هم‌اکنون مجموعه مس یک سازمان عظیم، کارآفرین و مولد است که تولید ثروت می‌کند.

حجت‌الاسلام عسکری بیان کرد: طبق آیات قرآن نعمت‌های الهی باید بازگو شود و از اینکه اگر گفته شود ریا می‌شود، نباید ترسید.

وی با اشاره به خدمت عظیم نهضت سوادآموزی در باسوادکردن افراد جامعه، تصریح کرد: قبل از انقلاب، آمار جمعیت بی‌سواد 50 درصد بوده اما هم‌اکنون یک درصد است که یک افتخار بزرگ برای نظام است؛ گزارش عملکردهای نظام در چهل سال دو ثمره قطعی دارد یک ثمره آن خوشحالی مردم و نتیجه دیگر آن است که مردم با آمار و ارقام مستند به دهان بدخواهان نظام می‌زنند.

امام جمعه رفسنجان اظهارک رد: جاده‌های شهری و روستایی، آب و برق، تلفن و سایر پیشرفت‌ها به برکت انقلاب اسلامی به‌وجود آمده است، روزانه روستاهای زیادی آب‌رسانی، گازرسانی، برق‌رسانی و ... می‌شود، در مسائل پزشکی، درمانی، هسته‌ای نانو و زمینه‌های مختلف پیشرفت‌های زیادی داشتیم که باید بازگو شود.

وی بیان کرد: انقلاب ما چهل ساله است و در اوج قرار داریم بعد از جنگ جهانی دوم کسی جرئت نداشت با آمریکا مقابله کند، اما ما با موشک‌های خود پایگاه آمریکا را در هم کوبیدیم که کم‌کم آمار تلفات‌شان را اعلام می‌کنند.

حجت‌الاسلام عسکری در پایان تأکید کرد: بعضی عادت کردند برای مردم، ناامیدی ایجاد کنند اصل سیستم با دزدی و غارت بیت‌المال مخالف است اما یک انسان ممکن است یک جا خطا کند.

انتهای پیام
captcha