سوگواره یاس نبوی در ۱۲ بقعه متبرکه کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3874144
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۴۳

سوگواره یاس نبوی در ۱۲ بقعه متبرکه کرمان برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس اوقاف ناحیه دو کرمان از برگزاری ویژه‌برنامه سوگواره یاس نبوی ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ۱۲ بقعه متبرکه خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام سیدرضا فاطمی، رئیس اوقاف ناحیه دو شهرستان کرمان گفت: ویژه‌برنامه ایام شهادت بانوی دو عالم، حضرت فاطمه(س) در قالب سوگواره یاس نبوی به مدت پنج روز از پنجم تا نهم بهمن‌ماه در آستان مقدس امامزادگان، بقاع متبرکه و مراکز مذهبی زیر نظر این اداره در حال برگزاری است.

وی افزود: به‌منظور استفاده هر چه بهتر از برنامه‌های این طرح اوقاف، ۱۵ مبلغ اعزامی و بومی در ۱۲ امامزاده و بقعه مذهبی حضور دارند.

حجت‌الاسلام فاطمی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های عزاداری و سخنرانی در روز شهادت آن حضرت بیان کرد: مراسم قرائت خطبه فدکیه و زیارت حضرت فاطمه(س) و سخنرانی و مداحی با استفاده از ظرفیت خیران و بانیان خیر و موقوفات مرتبط نیز انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اجرایی در قالب این طرح، همایش رهروان یاس نبوی با حضور بانوان فاطمی است که این برنامه همزمان با عصر روز شهادت در آستان امامزاده محمد(ع) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha