استفاده حداکثری از فضای مجازی برای در هم شکستن محاصره روانی دشمن
کد خبر: 3873653
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
سلیمانی اعلام کرد:

استفاده حداکثری از فضای مجازی برای در هم شکستن محاصره روانی دشمن

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما می‌توانیم استفاده حداکثری را از فضای مجازی و در هم شکستن محاصره روانی دشمن ببریم چرا که دشمن تنها و تنها با اتکا به عملیات روانی گسترده و مستمر می‌خواهد به روحیه جوانان ما خلل وارد کند که امید به آینده را از دست بدهند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین شامگاه چهارشنبه، 2 بهمن‌ماه در بازدید از بزرگترین رویداد تولید محتوای دیجیتال استان کرمان و در جمع تولیدکنندگان گفت: هنرنمایی جوانان ولایتمدار در عرصه فضای مجازی و صنعت دیجیتال کشور می‌تواند این باور را در ما تقویت کند همان‌طور که در هر موضوعی جوانان ما با روحیه انقلابی وارد شدند و به سرعت توانستند قله‌ها را فتح کنند، عرصه فضای مجازی و صنعت دیجیتال نیز خارج از این مسئله قرار ندارد.
وی افزود: توانایی و ذکاوت و هوشمندی که جوانان ما در عرصه فضای مجازی دارند این نوید را به کشور می‌دهد که سرعت پیشرفتمان در عرصه فضای مجازی، چند ده برابر سرعت پیشرفت کشورهای دیگر خواهد بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امروز هم در موضع مقابله با عملیات روانی گسترده و هجمه فرهنگی دشمن و هم در عرصه اقتصادی ما می‌توانیم استفاده حداکثری را از فضای مجازی و در هم شکستن محاصره روانی دشمن ببریم چرا که دشمن تنها و تنها با اتکا به عملیات روانی گسترده و مستمر می‌خواهد به روحیه جوانان ما خلل وارد کند که امید به آینده را از دست بدهند.
سلیمانی تصریح کرد: همین دشمن در همه عرصه‌های واقعی از جمله در ائتلاف سازی، تروریست اقتصادی، تهدید به حمله نظامی و استفاده از ایجاد فتنه و آشوب در کشور از ما شکست خورده است.
وی با اشاره به حضور بی‌نظیر مردم در مراسم تشییع سردار شهید سلیمانی اظهارکرد: تشییع پیکر امام راحل فقط در تهران بود ولی در تشییع شهید سلیمانی در سراسر کشور مراسم برگزار شد ما اعتقاد داریم بیش از 25 میلیون نفر حضور پیدا کردند و در شهرهایی که انجام نشد هم مردم در خیابان‌ها اشک ریختند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: دشمن نمی‌تواند این قدرت فرهنگی را دست کم و این روحیه مقاومت را نادیده بگیرد و ما هم باید آن را تقویت کنیم.

انتهای پیام
captcha