نشست کمیته بررسی حادثه کرمان در مجلس برگزار شد
کد خبر: 3873285
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴

نشست کمیته بررسی حادثه کرمان در مجلس برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ اولین نشست بررسی حادثه جان‌باختگان مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی با حضور رئیس کمیسیون امنیت داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیته مربوطه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم و راور در مجلس امروز سه‌شنبه، اول بهمن‌ماه در نشست بررسی حادثه جانبختگان مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی، توضحیاتی درباره واقعه دلخراش جان‌باختگان و مصدومیت تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان ارائه کرد.

کولیوند، رئیس کمیسیون امنیت داخلی و شوراهای مجلس نیز با بیان مأموریت ارائه شده از سوی صحن علنی گفت: پیگیری‌های اولیه کمیسیون درباره اخذ گزارش‌های اولیه انجام شده و قرار است اقدامات بعدی با توافق اعضای کمیته در دستور کار قرار گیرد.

در این نشست سایر اعضای کمیته بررسی سانحه جانباختن تعدادی از هموطنان در مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی به بیان نظرات خود پرداختند.

پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: کمیسیون امنیت داخلی و شوراهای مجلس مکاتبه لازم جهت اخذ گزارش وزیر اطلاعات و وزیر کشور را انجام دهند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس افزود: همچنین این گزارش تا شنبه، پنجم بهمن در اختیار اعضای کمیته مربوط به حادثه قرار گیرد و یکشنبه دومین نشست کمیته بررسی حادثه در مجلس برگزار می‌شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: پس از نشست هفته آینده تصمیمات لازم برای حضور وزاری کشور و اطلاعات، استاندار کرمان و سایر مسئولان استان در ارتباط با موضوع در دستور کار کمیته قرار گیرد و در صورت نیاز تمامی اعضای کمیته با حضور در شهر کرمان موضوعات مربوطه را با نشست‌های مشترک مسئولان استانی مورد بررسی قرار داده و گزارش نهایی به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود.

وی تأکید کرد: تمام تلاشمان بر این است جان‌باختگان این حادثه جزو شهدا محسوب شوند و در نشست هفته آینده، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور حضور می‌یابد تا پیرو نامه مسئولان استان کرمان و نمایندگان مجلس در این رابطه پیگیری‌های جدی انجام شود.

انتهای پیام
captcha