صدور احکام ۳۵ عضو جدید هیئت امنای بقاع متبرکه بردسیر
کد خبر: 3863026
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸

صدور احکام ۳۵ عضو جدید هیئت امنای بقاع متبرکه بردسیر

گروه اجتماعی ــ رئیس اداره اوقاف بردسیر از صدور ۳۵ حکم جدید برای اعضای هیئت امنای اماکن متبرکه این شهرستان طی امسال خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام حمید رضا حسین‌رضایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بردسیر امروز سه‌شنبه، 19 آذرماه گفت: در راستای ساماندهی و معرفی اعضای هیئت امنای اماکن متبرکه، نشست کمیسیون تأیید صلاحیت اعضای هیئت امنای امامزاده سیدمحمد(ع) و بقعه زیارتگاه شیخ محمد شمس‌الدین این شهرستان با حضور امام جمعه و نماینده سپاه برگزار شد.

وی افزود: برای ساماندهی هیئت امنای اماکن متبرکه به‌ویژه امام‌زادگان شاخص بر اساس برنامه تعریف شده پس از پایان هر حکم امنای قدیم، اعضای جدید پس از تصویب توسط کمیسیون شهرستانی و اداره‌کل اوقاف استان در نهایت توسط سازمان اوقاف معرفی شده و احکام آن‌ها صادر می‌شود.

حجت‌الاسلام حسین‌رضایی با بیان اینکه از ابتدای امسال برای ۳۵ نفر از اعضای هیئت امنای بقاع متبرکه این شهرستان احکام صادر شده است، بیان کرد: این احکام برای اماکن متبرکه شاخص طی مدت زمان دو سال صادر می‌شود.

وی تصریح کرد: تمامی برنامه‌ها و طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه طی ایام سال با همکاری و مشارکت هیئت امناء در محل امام‌زادگان و بقاع متبرکه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha