۵۲ پژوهشگر برتر کرمانی تجلیل شدند
کد خبر: 3862838
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۰

۵۲ پژوهشگر برتر کرمانی تجلیل شدند

گروه اجتماعی ــ طی مراسمی، ۵۲ نفر از فعالان پژوهشی کرمان در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان، تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا از کرمان، نظام‌آبادی‌پور، معاون پژوهشی دانشگاه شهید باهنر امروز دوشنبه، ۱۸ آذرماه در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان کرمان، گفت: طبق شیوه‌نامه انتخاب پژوهشگران، جلسات متعددی در این رابطه برگزار و در نتیجه در ۹ بخش معرفی پژوهشگر و فناوران برتر استان کرمان را داریم.

وی افزود: در مجموع ۵۲ نفر از فعالان پژوهشی استان در این دوره از جشنواره تجلیل می‌شوند که ۳۷ نفر از دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، سه معلم و ۱۲ دانش‌آموز برتر در حوزه فناوری و پژوهش هستند.

معاون پژوهشی دانشگاه شهید باهنر کرمان همچنین از افتتاح نمایشگاه فن بازار به‌همت پارک علم و فناوری خبر داد و اظهار کرد: این نمایشگاه در سه روز ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ آذرماه جاری دستاوردهای فناوران استان را به نمایش گذاشته شده است.

نظام‌آبادی‌پور تصریح کرد: طی یک سال گذشته اتفاقات خوبی را در حوزه پژوهش و فناوری استان شاهد بودیم، فرصت‌های مطالعاتی صنعتی داشتیم و حمایت پارک فناوری از استارت‌آپها به شکل مؤثری شکل گرفت.

وی تأکید کرد: توجه اعضای هیئت علمی و دانشجویان و پژوهشگران به سمت خلق ثروت و حل مشکلات جامعه سوق پیدا کرده و ضریب نزدیکی ما به صنعت در یک سال گذشته بیشتر شده است.

انتهای پیام
captcha