رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور، نقش دارند
کد خبر: 3862247
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

رسانه‌ها در برگزاری انتخابات پرشور، نقش دارند

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان گفت: تصورم این است که شاهد انتخاب پرشوری در دوم اسفندماه سال جاری خواهیم بود؛ اما نقش رسانه‌ها در برگزاری این انتخابات پرشور، قطعاً مؤثر خواهد بود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان، امروز شنبه، ۱۶ آذرماه در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمان گفت: امیدوارم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با مشارکت حداکثری و پرشور مردم در دوم اسفندماه سال جاری رقم بخورد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره اهمیت انتخابات و لزوم شرکت افراد با توانایی‌های بالا در این انتخابات، افزود: وظیفه مجلس قانون‌گذاری است و افرادی که توان برعهده گرفتن این وظیفه سنگین را ندارند نباید در انتخابات مجلس ثبت‌نام کنند همچنین افرادی که توانایی این مهم را در خود می‌بینند حتماً ثبت‌نام کنند و خود را در معرض انتخاب قرار دهند.

امام جمعه کرمان با بیان این مطلب که افزایش تعدد کاندیداها برای ثبت‌نام اتفاق بسیار خوبی است، تصریح کرد: با توجه به حضور کاندیدها برای ثبت‌نام، تصورم این است که شاهد انتخابات پرشوری در دوم اسفندماه سال جاری در کشور و به‌ویژه استان کرمان خواهیم بود اما نقش رسانه‌ها در برگزاری این انتخابات پرشور، قطعاً بسیار خواهد بود.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی اظهار کرد: امیدوارم جامعه به سمت رقابت صحیح و سالم در انتخابات پیش رو، سوق پیدا کند و هر کسی برای تبلیغات خود صرفاً صلاحیت‌ها، لیاقت‌ها و ظرفیت‌های خودش را بیان کند و ان‌شاءالله انتخابات با کوچک‌ترین عوارض، بزرگترین نفع را برای کشور به همراه داشته باشد.

امام جمعه کرمان درباره حلقه مفقوده مجلس تأکید کرد: جوان‌گرایی در مجلس شورای اسلامی آتی باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام
captcha