راه‌اندازی 30 دفتر بنیاد مهدویت در کرمان
کد خبر: 3862005
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کفیل اعلام کرد:

راه‌اندازی 30 دفتر بنیاد مهدویت در کرمان

گروه سیاست و اقتصاد - معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به اینکه ۳۰ دفتر بنیاد مهدویت در استان‌های کشور راه‌اندازی شده است، گفت: این مراکز خصوصی هستند و هدف از راه‌اندازی آن مقابله با آسیب‌ها و توسعه معارف مهدویت است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) امروز پنج‌شنبه، 14 آذر در جلسه شروع به‌کار شورای سیاستگذاری «فعالیت‌های مهدوی» در کرمان گفت: بنیاد مهدویت در سال ۷۹ تاسیس شد و تاکنون در چهار محور فعالیت داشته است و محور اول در زمینه آموزشی است که اکنون ۴۵۰ طلبه سطح سه و چهار حوزه حداقل به مدت سه سال به طور تخصصی در زمینه مهدویت فعالیت می‌کنند.
وی افزود: ۱۰ گروه پژوهشی در زمینه غرب و مهدویت، رسانه و مهدویت، کودکان، امام مهدی(عج) در قرآن، روایت و موضوعاتی که جامعه با آن درگیر است در حال فعالیت هستند.
کفیل بیان کرد: ۴۰۰ کتاب برای همه گروه‌ها از پیش‌دبستانی تا استاد دانشگاه در مرکز مهدویت قم چاپ شده و در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.
معاون آموزش و پژوهش بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) با اشاره به اینکه ۳۰ دفتر بنیاد مهدویت در استان‌های کشور راه‌اندازی شده است، تصریح کرد: این مراکز خصوصی هستند و هدف از راه‌اندازی آن مقابله با آسیب‌ها و توسعه معارف مهدویت است.
کفیل با اشاره به اینکه یکی از بهترین و فعال‌ترین بنیادهای کشور، بنیاد مهدویت کرمان است، اظهارکرد: محور فعالیت بنیاد مهدویت در کرمان فعالیت در زمینه دانش‌آموزی است و مشابه این مسئله در هیچ یک از استان‌های کشور کار نشده است.
وی تصریح کرد: این شورا هیئت مدیره مرکز مهدویت در استان نیست بلکه می‌خواهد رصد کند، گروه‌های انحرافی در زمینه مهدویت چه اقداماتی انجام می‌دهند.

انتهای پیام
captcha