هفتمین همایش ملی «مدیران فناوری اطلاعات» برگزار می‌شود
کد خبر: 3859719
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
دی‌ماه سال جاری؛

هفتمین همایش ملی «مدیران فناوری اطلاعات» برگزار می‌شود

گروه فناوری اطلاعات ــ هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران(ایرانداک) طی چهارم دی‌ماه سال جاری، در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛‌ هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات توسط پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران(ایرانداک) طی چهارم دی‌ماه سال جاری، در شهر تهران برگزار می‌شود.

این کنفرانس در دو بخش مدیریتی، اقتصادی و محور اجتماعی ـ فرهنگی برگزار خواهد شد و محور‌های مختلفی در حوزه فناوری اطلاعات را در بر می‌گیرد که شامل؛ مدیریت و تحلیل هوشمند داده، اینترنت اشیا و پلتفرم‌های تعاملی، پلتفرم‌های ابری، زنجیره ارزش اطلاعات، بلاک‌چین و پلتفرم‌های تبادل داده، تجربه کاربر در پلتفرم‌های تعاملی، معماری سیستم‌های تعاملی و پلتفرم‌ها، امنیت تبادل داده، پلتفرم‌های تعاملی، هوشمند و یادگیرنده، آینده‌نگاری، استراتژی‌ها و یا مدل‌های کسب‌وکار‌های پلتفرمی و پلتفرم‌های ارائه خدمت است.

همچنین جمع‌سپاری، مشارکت و خلق داده، نوآوری باز در کسب‌وکار‌های تعاملی، پلتفرم‌های کارآفرین و شتاب‌دهنده‌ها، فرآیند‌های کسب‌وکار تعاملی، مشارکت عمومی و خصوصی، پلتفرم‌های ارتباطات سازمانی، پلتفرم‌های دولت الکترونیک، کسب و کار‌های پلتفرمی و شبکه ارزش، چالش‌های حقوقی در کسب‌وکار‌های تعاملی، پلتفرم‌ها و ایجاد گفتمان اجتماعی، صداقت و شفافیت در کسب‌وکار‌های تعاملی، مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی در کسب‌وکار‌های تعاملی، حریم خصوصی و کسب‌وکار‌های تعاملی، اعتماد اجتماعی و کسب‌وکار‌های تعاملی و محیط زیست و کسب‌وکار‌های تعاملی از دیگر محورهای این همایش است.

پژوهشگران و علاقه‌مندان جهت کسب اطلاع از محور‌های کنفرانس و ارسال مقاله می‌توانند با شماره ۰۲۱۶۶۹۵۴۷۵۴ تماس بگیرند. مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این همایش ۱۵ آذرماه، اعلام شده است.

 

هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات ۴ دی ماه برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha