دستگیری لیدرهای اصلی ناآرامی‌های کرمان
کد خبر: 3858576
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
موحد اعلام کرد:

دستگیری لیدرهای اصلی ناآرامی‌های کرمان

گروه اجتماعی - رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.

به گزارش ایکنا از کرمان، یدالله موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز پنج‌شنبه، 30 آبان در حاشیه راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از اقتدار و امنیت کشور با اعلام اینکه دستگاه قضائی صف مردم از صف اشرار و اخلالگران در امنیت را جدا می‌داند، گفت: عناصر و لیدرهای اصلی ناآرامی‌های اخیر در استان کرمان که اقدام به تخریب اموال عمومی داشتند، شناسایی و دستگیر شده‌اند.
وی با اعلام اینکه در حال حاضر هیچ مشکل امنیتی در سطح استان وجود ندارد، افزود: تمام دستگیرشدگان مربوط به اعتراضات روز شنبه هستند و طی چند روز گذشته و پس از بیانات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای و تشریح جزئیات طرح سهمیه‌بندی بنزین از سوی مسئولان کشوری، هیچ ناآرامی در استان کرمان گزارش نشده است.
رئیس کل دادگستری استان کرمان بیان کرد: افرادی که اقدام به تخریب اموال دولتی، عمومی و خصوصی کرده‌اند، مجازات‌های سنگینی در انتظار آنها خواهد بود و به تمام مسئولان قضائی، رؤسا و دادستان‌های سراسر استان کرمان دستور داده شده که با کمک و همراهی مردم، دستگاه‌های اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی تلاش شود تا کسب و کار، زندگی و خانه مردم مورد تعرض و آسیب قرار نگیرد.
موحد با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین تصریح کرد: دادگستری استان کرمان بنا به وظیفه نظارتی خود طرح تشدید نظارت‌ها بر بازار را دنبال خواهد کرد و از دستگاه‌های متولی از جمله اداره کل تعزیرات حکومتی وسازمان صمت می‌خواهیم با جدیت موضوع را دنبال کنند.

انتهای پیام
captcha