نتیجه‌بخش بودن حرکت‌های فرهنگی در سایه حمایت و مشارکت
کد خبر: 3857470
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳

نتیجه‌بخش بودن حرکت‌های فرهنگی در سایه حمایت و مشارکت

گروه فرهنگی ــ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان حرکت‌های مؤثر در حوزه فرهنگی را در سایه حمایت و نگاه فرهنگی دانست و گفت: ان‌شاءالله با حمایت و مشارکت شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد اقدامات خوب و گام‌های مثبتی در این زمینه باشیم.

به گزارش ایکنا از کرمان، محسن روحی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، امروز شنبه، 25 آبان در دیدار با شهردار کرمان، از رویکرد کنونی شهرداری در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی و به‌ویزه برنامه‌های حوزه کودک طی یکسال گذشته از جمله ویژه‌برنامه شادپیمایی کودکان و سایر برنامه‌های مشارکتی بین شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رشد و تکامل انسان‌ها از کودکی آغاز می‌شود، گفت: در صورتی که به تربیت افراد از دوره کودکی توجه شود، پویایی در جامعه نیز شکل خواهد گرفت و شاهد رشد و تکامل بهتر افراد خواهیم بود.

وی راه‌اندازی فرهنگسرای کودک را فرصتی مغتنم برای پرداختن به موضوع کودک به‌صورت تخصصی و نگاه محوری به این مبحث بیان کرد و افزود: خوشحالیم که با همکاری و حمایت شهرداری این اقدام در شهر کرمان انجام می‌شود.

روحی حرکت‌های مؤثر در حوزه فرهنگی را در سایه حمایت و نگاه فرهنگی شهردار و شورای شهر دانست و گفت: ان‌شاءالله با حمایت و مشارکت شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد اقدامات خوب و گام‌های مثبتی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
captcha