راه‌اندازی فرهنگسرای کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان
کد خبر: 3857468
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۱

راه‌اندازی فرهنگسرای کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان

گروه فرهنگی ــ شهردار کرمان از راه‌اندازی فرهنگسرای کودک در این شهر با همکاری و مشارکت شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان کرمان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، امروز شنبه، 25 آبان در دیدار شهردار کرمان با مدیرکل و مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، مقرر شد که به‌صورت مشارکتی، فرهنگسرای کودک با همکاری و مشارکت شهرداری و کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان استان کرمان راه‌اندازی شود.

سیدمهران عالم‌زاده، شهردار کرمان در این نشست با اشاره به اینکه رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی‌های نسل جوان، با فعالیت چنین مراکزی انجام می‌شود، گفت: باید از ظرفیت‌های فرهنگی در این حوزه استفاده کنیم؛ چرا که پویایی اجتماع در گرو توجه به مسائل حوزه کودک و نوجوان است.

وی افزود: امروزه کودکان، مبنای حرکت‌های فرهنگی هستند و توجه به زیرساخت‌های فرهنگی جز رسالت‌های شهرداری است. برای مسائل فرهنگی حوزه ‌کودکان باید زمان گذاشت و در این راستا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا جهت عمل به وظایف محوله باسرعت هرچه بهتر و بیشتر جلو رویم.

یادآور می‌شود، در این نشست مقرر شد تا زمان فراهم شدن شرایط لازم و تأمین فضای مناسب برای راه‌اندازی فرهنگسرای کودک، مرکز شماره 6 کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب پروژه مشارکتی و با هدف بررسی نحوه تعامل و طراحی دوره‌های آموزشی مناسب ویژه کودکان و نیز افزایش و ارتقای سطح توانمندی‌های این گروه از شهروندان، در یکی از خانه‌های فرهنگ شهرداری واقع در منطقه دو مستقر شود.

انتهای پیام
captcha