آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول در کرمان
کد خبر: 3857142
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
حدادی اعلام کرد:

آزادی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول در کرمان

گروه اجتماعی - سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان از اجرای مرحله دوم طرح آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول از محل اجرای نیات وقف و خیران در کرمان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان کرمان با اشاره به اجرای طرح آزاد سازی زندانیان جراید عمد گفت: به مناسبت ۱۷ ربیع‌الاول؛ سالروز میلاد حضرت رسول اکرم(ص) و هفته وحدت مرحله دوم این طرح توسط سازمان اوقاف در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: با هدف حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند در قالب این طرح با جمع‌آوری مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال از محل درآمد موقوفات بلامانع طرح افق، متولیان موقوفات و خیران مقدمات آزاد سازی ۱۰ نفر از مددجویان زندان استان کرمان با اجرای این حرکت خیرخواهانه انجام می‌شود.
حدادی تصریح کرد: با برگزاری مرحله اول این طرح همزمان با عید غدیر وسیله آزادی پنج زندانی زندان مرکز کرمان و بافت فراهم شد.
سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان کرمان یکی از اقدامات اجرایی این اداره در حوزه مشکلات اجتماعی را راه‌اندازی دفاتر طرح افق در اماکن متبرکه بیان کرد و گفت: تا کنون ۲۲ دفتر طرح افق در بقاع متبرکه استان کرمان راه‌اندازی شده که این مراکز در حوزه‌های فرهنگی، قرآنی و اجتماعی به مردم خدمات می‌دهند.
وی اظهارکرد: آسیب‌‌شناسی، دستگیری، کاهش آسیب‌های اجتماعی، توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و حمایت از نیازمندانی که از هیچ پوشش حمایتی بهره‌مند نیستند، از جمله اهداف تأسیس مراکز طرح افق در اماکن متبرکه است.
یادآور می‌شود، اجرای طرح آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد یک طرح ملی و همگانی توسط سازمان اوقاف در کشور است و تا کنون با اجرای آن بیش از ۳۰۰ زندانی جرایم غیر عمد در کشور به همت نیات موقوفات، خیران آزاد شده‌اند و سازمان اوقاف و امور خیریه به منظور مشارکت فعال خیران در این طرح همگانی شماره حساب زیر را اعلام کرده است: بانک مسکن شماره کارت: ۸۰۰۱‌-۸۰۰۱‌-۲۳۱۳‌-۶۲۸۰ ‌- شماره حساب: ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ شماره شبا: IR۵۴۰۱۴۰۰۴۰۰۰۰۰۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ ‌- بنام: سازمان اوقاف و امور خیریه ‌- حمایت از آزادی زندانیان.

انتهای پیام
captcha