ساخت گنبد حرم امام حسین(ع) در حقیقت کمک به امر زیارت است
کد خبر: 3856791
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶

ساخت گنبد حرم امام حسین(ع) در حقیقت کمک به امر زیارت است

گروه اجتماعی ــ فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه بازدید از پروژه ساخت گنبد حرم امام حسین(ع) در کرمان، گفت: این تلاش عاشقانه و عالمانه در حقیقت مجاهدتی در راستای کمک به امر زیارت است.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان، سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح از پروژه‌ ساخت گنبد حرم مطهر امام حسین(ع) بازید کرد.

وی دیروز سه‌شنبه، 21 آبان‌ماه در حاشیه این بازدید پیرامون کار ساخت گنبد، گفت: این کار آمیزه‌ای از معرفت، عشق، تخصص، دانش، هنر و فناوری است که دارای فلسفه‌ بسیار عمیق برخاسته از وحی و معارف اسلامی ماست.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: همانطور که پیامبر(ص) فرمودند: «ان الحسین مصباح‌ الهدی و سفینه‌ النجاة» و وجود بارگاه و شاخص ائمه(ع) برای این است که ما راه را گم نکنیم.

باقرزاده تصریح کرد: این تلاش عاشقانه و عالمانه در حقیقت مجاهدتی است در راستای ترویج و بسط مکتب و کمک به امر زیارت که مقدمه‌ای برای میثاق با امام است.

وی بیان کرد: باید به همه کسانی که کار ساخت گنبد را به این‌جا رساندند تبریک بگوییم و امیدواریم در تداوم آن بتوانند کارهای دیگری که لازمه اعتاب مقدسه است، انجام دهند و راه برای زوار امام حسین(ع) هموار شود.

باقرزاده اظهارکرد: به کرمانی‌ها و سردار حاج قاسم سلیمانی که در این کار پیشگام بودند و توفیق داشتند به نمایندگی از ملت مجاهد و بزرگ ایران این کار را مدیریت و هدایت کنند، تبریک می‌گوییم. همه کسانی که از نظر علمی، عملی و مالی در ساخت این گنبد کمک کردند، اجرشان پیش خدا محفوظ است، باید این تلاش‌ها را مغتنم بشماریم و در تداوم خط سرخ حسینی با آینده‌نگری برای گام‌های مهم‌تر هر آنچه که باید، تدبیر کنیم.

انتهای پیام
captcha