رئیس جمهور وارد رفسنجان شد
کد خبر: 3856185
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷

رئیس جمهور وارد رفسنجان شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ حجت‌الاسلام والمسلمین، رئیس‌جمهور کشورمان در بدو ورود به رفسنجان از افتتاح پروژه‌های مهم در کرمان خبر داد و گفت: پروژه‌های مهمی در این سفر از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، صبح امروز دوشنبه، 20 آبان با حضور در فرودگاه رفسنجان مورد استقبال محمدجواد فدائی، استاندار کرمان و جمعی دیگر از مسئولان محلی قرار گرفت.

وی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام(ص) و حضرت امام صادق(ع)‌ گفت: خوشحالم که امروز و در این ایام مبارک بعد از سفر به استان یزد در استان کرمان حضور پیدا کردم و به محضر مردم دلاور و عزیز این استان پرافتخار رسیدم.

روحانی با بیان اینکه سفر را با دیدار مردم انقلابی شهر رفسنجان آغاز کردم، افزود: پروژه‌های مهمی در این سفر از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه برخی از این پروژه‌ها نیز فردا در شورای اداری استان افتتاح می‌شود، بیان کرد: در سفر به استان کرمان مصوبات سفرهای قبلی به استان کرمان نیز پیگیری خواهد شد.

روحانی در نخستین برنامه سفر خود به استان کرمان در ورزشگاه تختی حضور پیدا کرده و در جمع مردم رفسنجان صحبت می‌کند و پس از آن به شهرستان‌های بافت و سیرجان سفر و پروژه‌های عمرانی این شهرستان‌ها را افتتاح می‌کند.

انتهای پیام
captcha