سپاه برنامه جامع محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار داده است
کد خبر: 3855699
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴
علیدادی‌سلیمانی:

سپاه برنامه جامع محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار داده است

گروه سیاست و اقتصاد ــ امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه سپاه یک برنامه جامع محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: کارهایی که تا به حال سپاه انجام داده از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان، امروز شنبه، 18 آبان در دیدار اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله با وی، با بیان اینکه سپاه کارهای خوبی برای رفع محرومیت‌زدایی شروع کرده است، گفت: گستردگی محرومیت در استان کرمان بسیار زیاد است.

وی با بیان اینکه نگاه خدمت در فعالیت‌های سپاه مشهود بوده و اینکه مردم خود را شریک کار می‌کنند بسیار ارزشمند است، افزود: با فعالیت‌های عمرانی در نقاط محروم امید به زندگی مردم برمی‌گردد که برکات و ثواب بسیاری دارد.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه سپاه با یک برنامه جامع محرومیت‌زدایی را در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: کارهایی که تا به حال سپاه انجام داده از عهده هر کسی بر نمی‌آید.

وی با بیان اینکه قبلاً جهاد سازندگی در نقاط محروم فعالیت‌های بسیار خوبی داشت که با ادغام آن روحیه جهادی در تاریخ ماند، اظهار کرد: جای خوشحالی دارد که در سال‌های اخیر سپاه با همان روحیه جهادی اوایل انقلاب وارد عمل شده که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام
captcha