محرومیت‌زدایی دهستان‌های کرمان توسط سپاه ثارالله
کد خبر: 3855698
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۱

محرومیت‌زدایی دهستان‌های کرمان توسط سپاه ثارالله

گروه سیاست و اقتصاد ــ جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله کرمان گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان در دهستان‌های استان اقدام به محرومیت‌زدایی می‌کند.

به گزارش ایکنا از کرمان، سرهنگ علی سلطانی، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان، امروز شنبه، 18 آبان در دیدار اعضای قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله با امام جمعه کرمان با بیان اینکه حدود چهار سال پیش قرارگاه پیشرفت و آبادانی در کشور تشکیل شده است، گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله در دهستان‌های استان اقدام به محرومیت‌زدایی می‌کند.

وی با بیان اینکه تأکید سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر این است که قرارگاه به کار خود با جدیت ادامه دهد، افزود: به دهستان‌هایی رفتیم که تاکنون کاری در آن‌ها انجام نشده بود.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان با اشاره به اینکه در حال حاضر در سه دهستان در جنوب و شرق استان فعال هستیم، بیان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان در دهستان‌های تکاب بخش شهداد، نرگسان عنبرآباد و ناصریه ریگان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه یک روحانی جوان به‌عنوان امام جماعت روستا در این دهستان‌ها محور کار قرار گرفته است تصریح کرد: بجز فعالیت‌های عمرانی اقدامات و برنامه‌های فرهنگی نیز در این روستاها برگزار می‌شود.

سلطانی با اشاره به اینکه قرارگاه در چند کارگروه فعالیت می‌کند، اظهار کرد: یکی دیگر از این کارگروه‌ها تعلیم و تربیت است که بسیار در مناطق محروم لازم و ضروری است.

انتهای پیام
captcha