شهدا نماد ایثار و مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان هستند
کد خبر: 3855341
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
احمدی‌روشن:

شهدا نماد ایثار و مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان هستند

گروه سیاست و اقتصاد – پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن گفت: شهدا نماد ایثار و مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان هستند و امنیت پایدار کشور مرهون همین عزیزان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، رحیم احمدی‌روشن پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن امروز پنج‌شنبه، 16 آبان سومین یاواره 12 شهید محله‌پایین شهرستان انار گفت: شهدا زنده‌اند و خود ناظر و شاهد برگزاری این‌گونه یادواره‌ها هستند.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در منطقه از قدرت و اقتدار بالایی برخوردار است که این نیز به واسطه خون شهدا به دست آمده است.
پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن بیان کرد: شهدا نماد ایثار و مقاومت و پایداری در مقابل دشمنان هستند و امنیت پایدار کشور مرهون همین عزیزان است.
وی بر لزوم حفظ و حراست از خون شهیدان و خاطرات زندگی آن‌ها و انتقال آرمان‌های شهدا به نسل آینده تاکید کرد و گفت: دشمنان برای شکستن قدرت و اقتدار این نظام وانقلاب تلاش کرده و از هر توطئه‌ای استفاده می‌کنند که ما باید در تمام صحنه‌ها آگاهی و هوشیاری کامل داشته باشیم و پشت سر رهبری حرکت کنیم.
پدر شهید مصطفی احمدی‌روشن با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی و ریاست‌جمهوری ادامه داد: ملت ایران باید چشم و گوش خود را خوب باز کنند و افرادی دلسوز و ولایتمدار را انتخاب کنند تا با همت و آگاهی مردم بر مسائل و مشکلات اقتصادی پیروز شویم.

انتهای پیام
captcha