كسب علم روز و همسوسازی با آموزه‌های اسلامی؛ مهم‌ترین رسالت دانشجویان
کد خبر: 3852137
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

كسب علم روز و همسوسازی با آموزه‌های اسلامی؛ مهم‌ترین رسالت دانشجویان

گروه اجتماعی ـ رئیس جهاددانشگاهی فارس، مهم‌ترین رسالت دانشجویان را كسب علم روز و همسوسازی آن با اعتقادات و آموزه‌های اسلامی دانست و بر لزوم توجه دانشجویان به این مسئله تأكید كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شعبه شیراز با حضور رییس جهاد دانشگاهی استان فارس امروز، اول آبان‌ماه در شیراز برگزار شد.

مظاهر بابایی، رئیس جهاددانشگاهی فارس در این مراسم، مرکز آموزش عالی علمی کاربردی این نهاد را یکی از نخستین مراکز علمی کاربردی دانست که با پشتوانه علمی و فرهنگی و سابقه درخشان جهاددانشگاهی در سال ۱۳۷۷ تأسیس شده است.

وی افزود: دانشجویان در این برهه زمانی وظیفه خطیری بر عهده دارند که همانا تلاش و کوشش در به دست آوردن علم روز و همسوسازی آن با اعتقادات و آموزه‌های اسلامی است و هرچه در این امر بیشتر بکوشند ایران اسلامی روز به روز شاهد پیشرفت و تعالی در راه رسیدن به اهداف نظام و انقلاب خواهد بود.

بابایی اظهار كرد: وجود چنین مرکزی در استان با پیشینه قوی در حوزه فناوری و فرهنگی و همچنین دارا بودن ظرفیت‌هایی از جمله مراکز نوآوری و شکوفایی، مراکز متعدد آموزش‌های تخصصی و خدمات تخصصی درمانی و مشاوره‌ای می‌تواند باعث رشد و ارتقای سطح علمی دانشجویان شود که بعد از اتمام دوران تحصیلات خود بتوانند در بازار رقابت جهت اشتغال حرف اول را بزنند.

محمدرضا زاهدی، رئیس مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی شیراز نیز در ادامه این مراسم خطاب به دانشجویان گفت: با هر هدفی که قصد ادامه تحصیل داشته باشید در این مرکز می‌توانید از امکانات موجود و بهره‌گیری از اساتید مجرب به سرمنزل مقصود برسید.

وی اظهار کرد: دانشگاه علمی کاربردی با هدف ارائه آموزش‌های تخصصی و مهارتی به عنوان دانشگاه نسل سوم راه‌اندازی شده است که باید دانشجویان بعد از فارغ‌التحصیلی به عنوان نیروی متخصص جذب بازار کار شوند.

 

انتهای پیام
captcha