جهاددانشگاهی آماده ورود به برنامه‌های بر زمین‌مانده است
کد خبر: 3852082
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

جهاددانشگاهی آماده ورود به برنامه‌های بر زمین‌مانده است

گروه اجتماعی ــ رئیس جهاددانشگاهی سیستان‌و‌بلوچستان گفت: جهاددانشگاهی توانایی ورود به عرصه‌های مختلف و برنامه‌های بر زمین مانده جامعه را دارد و مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، تحقیقاتی، اشتغال و کارآفرینی را با جدیت و توجه ویژه‌ای برنامه‌ریزی و پیگیری می‌کند.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، منصور تاجری، رئیس جهاددانشگاهی استان، امروز، یکم آبان‌ماه در نشست مشترک با مدیرکل بیمه سلامت استان، گفت: جهاددانشگاهی در حقیقت نهادی علمی، انقلابی و دانش‌بنیان است که با روحیه و تفکر جهادی و انقلابی پای به عرصه‌های مختلف می‌گذارد.

وی افزود: جهاددانشگاهی توانایی ورود به عرصه‌های مختلف و برنامه‌های بر زمین مانده جامعه را دارد و مسائل آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، تحقیقاتی، اشتغال و کارآفرینی را با جدیت و توجه ویژه‌ای برنامه ریزی و پیگیری می‌کند.

رئیس جهاددانشگاهی استان با اشاره به اینکه این نهاد انقلابی به عنوان عنصر پیونددهنده مباحث تئوری و عملی است، بیان کرد: جهاددانشگاهی استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل‌های موجود اعلام آمادگی می‌کند که در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف می‌تواند با اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان همکاری کند.

وی با بیان اینکه در بحث آموزش می‌توانیم با اداره کل بیمه سلامت استان همکاری مشترک داشته باشیم، افزود: جهاددانشگاهی در راستای آموزش‌های تخصصی کوتاه مدت، 700 عنوان دوره آموزشی را در برنامه و در دست اجرا دارد و با توجه به این ظرفیت‌ها می‌توانیم زمینه‌های همکاری مشترک را افزایش دهیم و بر اساس نیاز این اداره کل دوره‌های آموزشی لازم را برای کارکنان و مخاطبان آن برگزار کنیم.

تاجری تحقیقات و پژوهش را یکی دیگر از زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی و بیمه استان دانست و اظهار کرد: در این زمینه نیز می‌توانیم خدمات مورد نیاز این اداره کل را ارائه کنیم.

تاجری ضمن معرفی فعالیت‌های فرهنگی این نهاد علمی و انقلابی بیان کرد: در راستای برنامه‌های فرهنگی مرکز افکارسنجی (ایسپا)، خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) و خبرگزاری بین‌المللی قرآن کریم (ایکنا) نیز آماده همکاری با این اداره کل هستیم.

انتهای پیام
captcha