3 مؤسسه در همایش قرآنیان گلستان تجلیل شدند
کد خبر: 3852044
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۶

3 مؤسسه در همایش قرآنیان گلستان تجلیل شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ طی همایش قرآنیان از سه مؤسسه که بیشترین ثبت‌نام کننده را در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآنی داشتند، تجلیل به عمل آمد.

محترم قلی‌پور، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: همایش قرآنیان به منظور وحدت بیشتر اهل تسنن و تشیع و با دعوت از دو هزار نفر از این دو مذهب، صبح امروز، اول آبان‌ماه، در مصلای وحدت گرگان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه اتحادیه قرآنی استان نیز از جمله نهادهای مشارکت‌کننده در این همایش بودند، اظهار کرد: این مراسم با حضور و سخنرانی حجت‌الاسلام سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، اجرای گروه تواشیح و تلاوت رتبه نخست امیرحسین رحمتی، قاری نوجوان و حائز رتبه بین‌المللی از استان گلستان برپا شد.

قلی‌پور بیان کرد: طی این مراسم از سه مدیر مؤسسه قرآنی که بیشترین ثبت‌نامی را در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال 97 داشته‌اند، با اهدای هدیه تجلیل به عمل آمد. این مؤسسات شامل جامعةالقرآن الکریم شعبه گلستان، مؤسسه کوثر گرگان و گلستان خضراء بودند. این مراسم با حضور جمعی از دانش‌آموزان شیعه و سنی بوده است.

انتهای پیام
captcha