پوشش گسترده رسانه‌ای مراسم‌های حرم رضوی در دستور کار شبکه‌ها
کد خبر: 3852030
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸

پوشش گسترده رسانه‌ای مراسم‌های حرم رضوی در دستور کار شبکه‌ها

گروه هنر ــ مدیر شبکه قرآن و معارف و رییس شورای معارف سیما از اقدامات لازم به جهت پوشش رسانه‌ای مطلوب مراسم‌های دهه آخر صفر حرم مطهر رضوی خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در دیدار جواد شیخ اکبری، مدیر شبکه قرآن و معارف و رییس شورای معارف سیما با حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد، معاون تبلیغات اسلامی و مهدی رضوی‌کیا سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی بر پوشش رسانه‌ای مراسم‌های دهه آخر ماه صفر در حرم مطهر رضوی تأکید شد.

مهدی رضوی‌کیا سرپرست مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی از برگزاری ۱۵۰ مراسم در طول ۵ روز آخر ماه صفر در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: رواق‌های الزهرا سلام الله علیها، حضرت زهرا سلام الله علی‌ها و دارالحکمه، ۳ رواقی است که با برگزاری ۷۳ برنامه در آن‌ها به خواهران اختصاص دارد، ضمن آنکه اجتماع بانوان شهر نوغان و مراسم تشییع نمادین نیز برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام شریعتی نژاد معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در این دیدار بیان کرد: شعار محتوایی آستان قدس رضوی در مراسم امسال دهه آخر صفر، «فَمَعَکُمْ مَعَکُمْ لاَ مَعَ غَیْرِکُمْ» (پس با شما هستم با شما، نه با غیر شما) «همراه با امام در برابر دشمن» است که برگرفته از فرازی از زیارت جامعه کبیره است.
 
در این دیدار جواد شیخ اکبری مدیر شبکه قرآن و معارف و رییس شورای معارف سیما نیز از آمادگی کامل رسانه ملی و شبکه‌های سیما جهت پوشش رسانه‌ای مراسم‌های دهه آخر صفر حرم مطهر رضوی همانند مراسم‌های دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: صدا و سیما خدمت به آستان امام رضا علیه السلام را وظیفه خود می‌داند.
 
در این جلسه نصرپور مدیر کل صدا و سیمای مرکز خراسان، مدیران شبکه قرآن و معارف سیما و جمعی از مدیران رسانه‌ایی آستان قدس حضور داشتند.
انتهای پیام
captcha